Vista driver til Medion Scanner 42666 ali~
Fra : Erik Greve

Dato : 04-04-08 19:24

Er der nogen i gruppen, der ved, om der er en Vista driver på
vej til denne scanner. Må lige nu køre den fra min bærbare under XP,
det er lidt besværligt.

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : jama

Dato : 04-04-08 20:50

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen, der ved, om der er en Vista driver på
> vej til denne scanner. Må lige nu køre den fra min bærbare under XP,
> [...]

Medions hjemmeside i Tyskland, hvis du ikke kan finde den på den danske
Medion side?
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 04-04-08 21:08

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse

> Medions hjemmeside i Tyskland, hvis du ikke kan finde den på den danske
> Medion side?
> Mvh.Jama

Har lige fundet den på Medion dk
jama

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-04-08 23:48

Følgende er skrevet af jama:

> Har lige fundet den på Medion dk
> jama

Tillykke med det, hvad med at give manden linket, at du siger du har
fundet den, hjælper ham jo ikke.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-04-08 07:51

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Følgende er skrevet af jama:

> Tillykke med det, hvad med at give manden linket, at du siger du har
> [...]
Hej

Hvis Erik ikke selv kan finde ud af at søge efter Medion på nettet og
derefter se efter support,
Tjae så var det nok bedre at han lod pc'en stå Sorry men bare min mening.

"Der er nogle man skal give maden i munden men man skal også tykke den for
dem"

Det er sku tilladt at tænke selv ;)

Mvh
Kurt

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-04-08 16:56

Efter mange tanker skrev Kurt Lund:

> [...]
>
> "Der er nogle man skal give maden i munden men man skal også tykke den for

Enig, men når nu Jama mente at det var nødvendigt at poste hele 2
indlæg om det, så kunne han jo gøre sig nyttig, og smide linket med,
ellers skulle han måske bare have holdt mund.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : ultralord@dodo.com.a~

Dato : 09-04-08 11:07

On Apr 5, 8:48 am, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
> Følgende er skrevet af jama:

> Tillykke med det, hvad med at give manden linket, at du siger du har
> [...]

i found a driver that works for this scanner its fully compatible with
vista 32bit only and can take a while to install when updating ur
system but it works 100% for me i got my scanner from aldi and have
spent some time to find this so spread it around if u find it works
for u to cheers .

http://support.microtek.com/downloads/bycategory.phtml?slct_tbl=1&slct_mdl=312

GOOD LUCK ALL

Fra : Erik Greve

Dato : 09-04-08 20:04

<ultralord@dodo.com.au> skrev i meddelelsen
> [...]

system but it works 100% for me i got my scanner from aldi and have
spent some time to find this so spread it around if u find it works

Tak for hjælpen - nu kører scanneren som den skal -
Venlig hilsen
Erik