Power ledning, findes det?
Fra : Hagar

Dato : 04-04-08 14:06

Hej

Jeg har lige opgraderet mit maskinpark med en ny computer, og der er jo
meget nyt i sådan en i forhold til hvad jeg har været vandt til, SATA er det
der spøger lige nu. Jeg har nemlig købt en Cooler Master
http://www.coolermaster.com/products/product.php?act=detail&tbcate=261&id=371
bag på den er der til el, et rundt stik med 4 huller. På mit bundkort, der
kan jeg sætte, til bagpladen, en anordning med plads til 2 e-sata og et
el-udtag, dette el-udtag, det er magen til det man ser på de gamle ide/ata
diske. De ledninger der følger med det ene eller det andet produkt passer jo
ikke sammen, typisk
Findes det et stykke ledning med et rundt stik og 4 ben i den ene ende, og
et fladt "gammelt" stik i den anden ende ?

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 15:43

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> diske. De ledninger der følger med det ene eller det andet produkt passer

Eller fornuftigt. :)
Stikket på din computer er jo til at forbinde en harddisk, ikke et
harddiskkabinet.

Fulgte der ikke strømforsyning med din Coolermaster?

mch
///M

Fra : Hagar

Dato : 04-04-08 16:34

> [...]
> harddiskkabinet.
>
> Fulgte der ikke strømforsyning med din Coolermaster?

Jo, der fulgte ledninger med til boksen, men for at spare på spagettirodet,
så kunne jeg se ideen til at få den sluttet til der bag i. Det mener du så
ikke kan lade sig gøre? Øv

Hagar