Opfølgning af forsikringsproblemer tråden.~
Fra : Dak

Dato : 04-04-08 14:27

Hej alle.

Efter en intens dags søgen og ringen så kom vi frem til følgende
resultat:(husk at jeg er 27 og har 4 år og INGEN skader.)

-if - alt for dyrt. De ville ikke engang sige prisen til mig?!?!?:-/
-alm. brand: 19000
-gf: skal være over 30!!!
-codan: 16000 tror jeg nok han sagde.
-tjm/tryg: 15593

Ja og så dagens bedste bud: topDK med 13930 inkl. vejhjælp og Indbo.

Så tror jeg nok jeg vælger topdk selvom det er langt lige pludselige at
springe fra ca. 9000 til 13930 på en dag hvis man skal regne de forskellige
forsikringer sammen.

Så jeg tror det er fordi jeg ser så ung ud at de ikke tør at forsikre mig
pænt. Damn mit gode unge look.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Michael Friis

Dato : 04-04-08 14:40

Hej Dak
Det kunne måske betale sig for dig at købe en ny Syzuki MC
Her kan du få billig forsikring, min søn som er 28 år og ny mc ist
har købt en næsten ny suzuki SV 1000 som han giver ca 6500,- for pr år med
kasko.
Sjovt nok at IF her har lavet aftale med Suzuki, jeg selv har en ny GSR 600
som
jeg giver 3600,- for pr år.

Mvh.Michael

Fra : Dak

Dato : 04-04-08 15:15

Hej Dak
> [...]
> kasko.
> Sjovt nok at IF her har lavet aftale med Suzuki, jeg selv har en ny GSR

Ja det var også med i overvejelserne INDEN jeg købte mc. men da jeg fik
tilbuddet på 6500kr med kasko så så det jo meget tillokkende ud. Og nu er
jeg ellers blevet glad for cyklen selvom jeg endnu ikke har kørt på den.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-08 22:01

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> writes:

> Ja og så dagens bedste bud: topDK med 13930 inkl. vejhjælp og Indbo.

Husk at du ved tyveri har 20% selvrisiko ved TopDK. Husk også at et
medlemsskab af MC Touring Club giver en god rabat.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Dak

Dato : 05-04-08 07:32

> Husk at du ved tyveri har 20% selvrisiko ved TopDK. Husk også at et
> medlemsskab af MC Touring Club giver en god rabat.
> --

ja det er blevet oplyst så prisen er med rabat.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : dannermax@gmail.com

Dato : 05-04-08 04:06

On 4 Apr., 15:27, "Dak" <dak_nFJERNE...@hotmail.com> wrote:

> Så jeg tror det er fordi jeg ser så ung ud at de ikke tør at forsikre mig
> pænt. Damn mit gode unge look.

Hmm... så ER der altså fordele ved at se lidt "slidt2 ud:

54 år, 3 års skadefri MC-kørsel, Yamaha Virago XV750
Danske Forsikring (Danske Banks samarbejde med TopDanmark)
Årspræmie: 2021,- kr.
selvrisiko: 2500,- kr

Dan
Yamaha XV750 E '93