pakdåser/simerringe
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-04-08 22:34

Hvor kan jeg købe disse ud fra størrelsen ???
Kawasaki vil have omkring 400 for 4 stk. (hmm...)
Enten online eller ved Århus.
Jeg har alle målene og det er til mine hjul på en kawa zx12

--
MVH

Peter Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 04-04-08 00:35

Peter Jakobsen skrev:
> Hvor kan jeg købe disse ud fra størrelsen ???
> Kawasaki vil have omkring 400 for 4 stk. (hmm...)
> Enten online eller ved Århus.
> Jeg har alle målene og det er til mine hjul på en kawa zx12

Nårh! - Der er nok én der har adgang til en højttryksrenser !?

Har du målene, er det enkelt at henvende dig ved den nærmeste tekniske
forretning/Autolager og få dem dér.

Alternativt (til dé priser) kunne du lade de gamle leve videre og skifte
hjullejerne til et sæt af den tæt lukkede slags :-|

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-04-08 06:05

> Hvor kan jeg købe disse ud fra størrelsen ???

Hej Peter

Jeg søgte på "pakdåser" på google, og så fandt jeg 4-5 forhandlere i
nærheden. Jeg har nu fundet en fast leverandør i Allerød "Sealpool"
eller sådan noget. Jeg ved ikke om de sender. Jeg plejer at give 20-30kr
stk, næsten lige meget hvad det er, og så står både køber og sælger i
griner . De eneste de ikke kan konkurrere med er forgaffelpakdåser,
da de har dobblet læbe.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-08 07:27

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> stk, næsten lige meget hvad det er, og så står både køber og sælger i
> griner . De eneste de ikke kan konkurrere med er forgaffelpakdåser,

Tak for dét tip! Det der med blot at henvise til "tekniske forretninger"
hjælper ikke en kontornusser ret meget. Når Mekonomen, Carl F og
Sanistaal giver op ved vi jo ikke hvor vi skal rende hen for at finde de
der "tekniske forretninger"

--
vh
Torben - der skal bruge en speciel pakdåse til FJ'erens ombyggede baghjul.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 07:46

On Thu, 3 Apr 2008 23:34:20 +0200, "Peter Jakobsen"
<thisisnotvalid@nu.com> wrote:

>Hvor kan jeg købe disse ud fra størrelsen ???
>Kawasaki vil have omkring 400 for 4 stk. (hmm...)
>Enten online eller ved Århus.
>Jeg har alle målene og det er til mine hjul på en kawa zx12

Hej Peter!

Der ligger et godt firma nede på en sidegade til søren frich's vej,
til venstre lige efter fragthallen, når du kommer henne fra ringgaden
af, det hedder ACTON og du skal ind af en dør omme bagved, det er ikke
nemt at se, men de har sagerne og for andre interesserede, har de også
lejer og pakdåser i tomme mål

held og lykke