Genskabe data på USB-nøgle
Fra : Optimus Prime

Dato : 04-04-08 07:54

Jeg har mistet en del data pga et harddisk crash; men er i den situation
at jeg netop havde flyttet det meste over på disken fra en USB-nøgle.

Da jeg valgte at "flytte" data ligger de jo umiddelbart ikke på nøglen
mere; men kan man genskabe dem med en form for undelete - evt. med et
program til formålet?

Der er ikke skrevet til nøglen siden, så hvis det kun er FAT'en man
overskriver når der slettes, bør man vel kunne genskabe den

Fra : kk

Dato : 04-04-08 08:25

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er ikke skrevet til nøglen siden, så hvis det kun er FAT'en man
> overskriver når der slettes, bør man vel kunne genskabe den

Prøv engang at se her:
http://www.convar.com/default.htm?language=2
Jeg har flere gange genskabt billeder med PCInspector Smart Recovery.
Good Luck.
mvh
kk

Fra : Optimus Prime

Dato : 08-04-08 07:27

kk skrev:
> Prøv engang at se her:
> http://www.convar.com/default.htm?language=2
> Jeg har flere gange genskabt billeder med PCInspector Smart Recovery.
> Good Luck.

Virkede perfekt og var gratis... en stor tak herfra