Lydighed / traning ved Nastved ?
Fra : John T.

Dato : 03-04-08 09:41

Hej.
Jeg hedder Lisa.
Min dejlige hund Bolle og jeg vil sa gerne ud og trane sammen.
Jeg ved ikke rigtigt hvor vi kan tage hen,
vi bor i Holme-Olstrup.(Nastved).
hilsen Lisa

Fra : JB

Dato : 03-04-08 10:06

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg hedder Lisa.
> Min dejlige hund Bolle og jeg vil sa gerne ud og trane sammen.
> Jeg ved ikke rigtigt hvor vi kan tage hen,

http://www.dkk-kreds10.dk/ se under lydighed. Pladsen i Fensmark kan
anbefales. Grunden til at vi ikke kommer der mere er, at vi er flyttet langt
væk.

Ellers er der også http://www.dch-naestved.dk/

God fornøjelse

Hilsen
Jytte

Fra : John T.

Dato : 03-04-08 11:52

> http://www.dkk-kreds10.dk/ se under lydighed. Pladsen i Fensmark kan
> anbefales. Grunden til at vi ikke kommer der mere er, at vi er flyttet
> [...]

Siger pænt TAK for svaret !!
Lisa

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 05-04-08 23:15

> [...]
> Jeg hedder Lisa.
> Min dejlige hund Bolle og jeg vil sa gerne ud og trane sammen.
> Jeg ved ikke rigtigt hvor vi kan tage hen,

Hej!

Du skriver ikke hvor gammel din hund er. Der bliver jævnligt afholdt
hvalpemotivation i DKK kreds 10 i Næstved og Fensmark. Lidt færre
unghundemotivation og kun et hold lydighed forår og efterår i Næstved.
Derudover er der lydighed i Askov (ved Mogenstrup)
Jeg tror desværre ikke at der er flere ledige pladser hos DKK kreds 10,
bortset fra enkelte ledige på hvalpehold. Prøv at ringe til trænerne på
hjemmesiden. Hvis der ikke er plads nu, så bliv skrevet op til et af de hold
der starter i efteråret.

Du kan også træne f.eks. klikker eller rally lydighed. Begge steder er i
Næstved på Dyrskuepladsen. Det er torsdage fra 18.30 til 20 eller lørdage
12.30 til 14.

Klikker: http://klikdinhund.dk/tilmelding-hvalpe-naestved.html
Rally lydighed: http://klikdinhund.dk/trainingspladser.html

Hilsen Jeannie, som udover hvalpemotiavtion, unghundemotivation og
lydighedstræning i DKK kreds 10 har gået/går til klikkertræning med stort
udbytte og nu også til rally lydighed
http://ckcs.dk