E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke sende mails med vedhæftet fil/kan~
Fra : Jesper

Dato : 03-04-08 05:53

Hej.

Jeg har ofte problemer med at sende mails med vedhæftet fil med fotos.
Filerne er ikke store, da billederne er "resized".

Mit aktuelle problem er, at jeg kan ikke få lov til at slette den mail som
p.t. ligger i udbakken. Jeg får at vide, at den ikke kan slettes, da
overførslen allerede er påbegyndt.....men den bliver son nævnt ikke sendt.

Hvordan sletter jeg mailen fra udbakken?

Der er tale om Outlook (jeg oplever ikke samme problemer, når jeg sender
filer med Outlook Express).

mvh

Jesper.

Fra : Per

Dato : 03-04-08 17:49

Jesper wrote:
> [...]
> mail som p.t. ligger i udbakken. Jeg får at vide, at den ikke kan
> slettes, da overførslen allerede er påbegyndt.....men den bliver son

Jeg kan ikke svare på hvorfor du ikke kan slette den.

> Hvordan sletter jeg mailen fra udbakken?

Find din lagringsmappe for OE på din pc - åbn udbakke her og slet filen.

Sørg for at OE ikke er åben, når du tilgår mappen.

Jeg kan ikke huske hvor den ligger under OE, men på windows mail finder du
den under:

funtioner - indstillinger - avanceret - vedligeholdelse - lagringsmappe.

Jeg mener ikke den ligger helt samme sted i 'OE, men du skal lede efter
lagringsmappen.

mvh Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-04-08 18:10

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev :

>Jeg mener ikke den ligger helt samme sted i 'OE, men du skal lede efter
>lagringsmappen.

Du glemte lige at læse det sidste i Jespers spørgsmål:

»Der er tale om Outlook (jeg oplever ikke samme problemer, når
jeg sender filer med Outlook Express).«

Men jeg kan desværre ikke hjælpe.
--
Kerim

Fra : Per

Dato : 03-04-08 18:22

Kerim Ellentoft wrote:

> Du glemte lige at læse det sidste i Jespers spørgsmål:
>
> »Der er tale om Outlook (jeg oplever ikke samme problemer, når
> jeg sender filer med Outlook Express).«
>
> Men jeg kan desværre ikke hjælpe.

Ups - det havde jeg ikke set ... min fejl.

mvh. Per

Fra : someone@nowhere.com

Dato : 04-04-08 15:22

On Thu, 3 Apr 2008 06:52:30 +0200, "Jesper"
<Christop@post1**.dknet.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan sletter jeg mailen fra udbakken?
>
>Der er tale om Outlook (jeg oplever ikke samme problemer, når jeg sender

Har oplevet det samme - Outlook/WinXP prof.

Prøv at starte i "fejlsikret tilstand" - den mest basale uden div.
messagetransportere etc.

Start Outlook og prøv om du så ikke kan slette mailen.

Det virkede for mig.

mvh
Flemming

Fra : Jesper

Dato : 04-04-08 16:36

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan sletter jeg mailen fra udbakken?
>
> Der er tale om Outlook (jeg oplever ikke samme problemer, når jeg sender

Hej alle.

Jeg siger tak for hjælpen - jeg har selv løst det.

Jeg skulle bare sige annuller til at sendt mailen, mens Outlokke var ved at
sende mailen og så kunne jeg efterfølgende slette den fra udbakken.

mvh

Jesper