www.dfmc.dk
Fra : HC

Dato : 02-04-08 21:09

Hey,

Lever manden bag dfmc.dk stadig? Jeg har prøvet at komme i kontakt med
ham via mail uden den store success.

"-763 dage til sæsonen starter!"
... den er iøvrigt også ret morsom :)

Hygge,
HC ... der overvejer om man burde lave et lidt mere fancy site :)

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-04-08 21:49

HC skrev den 02 apr 2008 i
> Lever manden bag dfmc.dk stadig? Jeg har prøvet at komme i kontakt
> med ham via mail uden den store success.

Tony er standby, afventende at en ller anden (lisså seriøs) tager over
(hosting/vedligehold) - sgi da flot han i det hele taget har ladt det
køre SÅ længe.

> HC ... der overvejer om man burde lave et lidt mere fancy site :)

Hellere (lisså forsigtigt) foreslå en sammensmeltning med DFM, som det
har været foreslået/diskuteret tidligere.

Fra : HC

Dato : 02-04-08 22:06

Arne Lorenzen wrote:

> Tony er standby, afventende at en ller anden (lisså seriøs) tager over
> (hosting/vedligehold) - sgi da flot han i det hele taget har ladt det
> køre SÅ længe.

Naturligvis, hatten af for det osv. osv. Jeg tilbød gerne hosting, hvis
det ikke lige var fordi det kørte ASP og derfor skal ligge på en Windows
server. Det jeg savnede, var bare nogen der kunne hive min dublet-profil
ned :)

> Hellere (lisså forsigtigt) foreslå en sammensmeltning med DFM, som det
> har været foreslået/diskuteret tidligere.

DFM? Jeg troede dkfritidmotorcykel.dk == dfmc.dk == DFM?

Hygge,
HC

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-04-08 16:38

HC skrev den 02 apr 2008 i

Yeps, my bad - og jeg mene faktisk http://www.dmcn.dk/

Fra : hoeymeister@gmail.co~

Dato : 02-04-08 14:55

On 2 Apr., 22:09, HC <h...@saustrup.net> wrote:
> [...]
>
> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!

Hej

Ja, Tony Lorentzen lever i bedste velgående, men tror han har travlt,
som man nu har, når man driver selvstændigt firma. Det er ham der står
bag sitet. Der var på et tidspunkt tale om at man skulle overdrage det
til en frivillig sjæl, mener ikke dette blev til noget? En der ville
køre det videre i vores alles interesse, grundet Tony's manglende
tid!
Du skal da være velkommen til at lave et andet site, men fancy sites
er der vist nok af, så som 'motorcykelgalleri' etc. - jeg har bare min
egen mening om disse sites, der overhovedet ikke kan sammenlignes med
dfmc.dk - hvor der færdes mange seriøse folk fra nyhedsgruppen, samt
al den viden disse folk har. Måske man nærmere skulle overveje at
vedligeholde sitet bedre, samt finde en der har tid og vil ofre penge
på dette, da det er på frivillig basis, selvfølgelig med donationer
fra dem der nyder godt af siden! Men lad nu ikke dfmc.dk falde i
hænderne på hvem som helst, dette ville være synd!

M.Hoey
http://www.dfmc.dk/?id=355
Suzuki GT750A - Honda VFR RC36-2

Fra : HC

Dato : 02-04-08 22:17

hoeymeister@gmail.com wrote:

> [...]
> fra dem der nyder godt af siden! Men lad nu ikke dfmc.dk falde i
> hænderne på hvem som helst, dette ville være synd!

Jeg er absolut enig - der er masser af farverige og knapt så seriøse
alternativer (motorcykelgalleri, bikeronline etc.) med en masse
funktionalitet som nok dybest set ikke er nødvendigt i denne sammenhæng.
Et site med simple profiler på skribenterne på nyhedsgruppen (og evt.
simple gallerier) var f.eks. alt jeg personligt havde behov for, og det
havde jeg ikke det store imod at skrue sammen - vel at mærke hvis det
kunne lade sig gøre uden at træde folk over tæerne :)

Hygge,
HC

Fra : hoeymeister@gmail.co~

Dato : 02-04-08 16:59

On 2 Apr., 23:17, HC <h...@saustrup.net> wrote:

> [...]
> HC
>
> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!

Hørt!

Hvad med at overveje ideen om at overtage/fortsætte med at holde liv i
dfmc.dk - tage fat i Tony og snakke med ham om hans fremtidsplaner for
sitet?