Side med elektriske MC'er
Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-03-08 22:45

Hejsa folkens,

Efter den sidste tids medieståhej om elektriske biler faldt jeg lige
over flg. side, hvor der er en afdeling for elektriske mc'er. Ret
interessant, hvis man er til el og mc'er
<http://www.evalbum.com/type/MTCY>
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-04-08 13:17

Jes Vestervang wrote:
> [...]
> over flg. side, hvor der er en afdeling for elektriske mc'er. Ret
> interessant, hvis man er til el og mc'er

http://www.evalbum.com/1518 har jeg lige læst om i Gear (et gadget blad). De
har en pris på 87.5 K

Så synes jeg den hurtigt blev uinteressant.

/jim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-08 21:59

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> writes:

> http://www.evalbum.com/1518 har jeg lige læst om i Gear (et gadget
> blad). De har en pris på 87.5 K
>
> Så synes jeg den hurtigt blev uinteressant.

Jaeh, jeg synes også at det er hjemmebyggerprojekterne, der er mest
underholdning i.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R