godt nyt for os på mc
Fra : Jens B R

Dato : 01-04-08 11:08

http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=15709&pageType=1

jubiii fri hastighed for alle os med en mc ser ud til at være på vej. I
hvertfald omkring københavn

--

Jens B Rasmussen
Ex-rf900r

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-04-08 11:29

Jens B R brought next idea :
> http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=15709&pageType=1
>
> jubiii fri hastighed for alle os med en mc ser ud til at være på vej. I hvertfald omkring københavn

Ja, havde det ikke været for datoen så havde jeg nok tænkt "Hvad fanden...."

Anyway - Ser sgu da skæg ud den MC.

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : hamselv

Dato : 01-04-08 17:42

Søde lille virago, men hvilken dato er det lige vi har i dag

henrik

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 21:50

"Jens B R" <beerdog01@ofir.dk> wrote in message
> http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=15709&pageType=1
>
> jubiii fri hastighed for alle os med en mc ser ud til at være på vej. I
> [...]

Hehe, god humor...

--
Allan
Aprilia SL1000

Fra : HC

Dato : 01-04-08 23:20

Jens B R wrote:
> http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=15709&pageType=1

Var der nogen der tog en "kopi" af siden? Jeg nåede ikke at grine med

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005