Nummerplade foran på MC'er
Fra : oz9abc

Dato : 01-04-08 06:33

Politiet er åbenbart blevet så træt af at MC'ere der kører for hurtigt, ikke
kan afsløres på fartkontrol kamera.
Så nu skal alle have nummerplade både foran og bagpå, ligesom biler. Den
forreste nummerplader er dog 30% mindre, men alligevel...
Det kommer da til at se mærkeligt ud.

Mvh
Jan

Fra : Jens Hansen

Dato : 01-04-08 06:43

"oz9abc"
> [...]
> Så nu skal alle have nummerplade både foran og bagpå, ligesom biler. Den
> forreste nummerplader er dog 30% mindre, men alligevel...

Har du ikke skiftet navn til "Ranslirpa"

Det er prøver
http://home4.inet.tele.dk/gtw/nummerplade.htm
Nummerpladerne vist her er de såkaldte "hovedkløvere". De er anvendt fra de
første motorcykler kom frem, men formen er er opstået før 30'erne.
De blev forbudt ved lovindgreb selv om der aldrig var sket uheld med
placeringen af dem. Eksempelvis er placeringen stadig legal i England.

Hilsen Jens Hansen
TR1

Fra : oz9abc

Dato : 01-04-08 06:46

> Har du ikke skiftet navn til "Ranslirpa"

Neeej du må forveklse mig med en anden

/Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-08 07:44

> Har du ikke skiftet navn til "Ranslirpa"

Spøg til side - men hvis det var det der skulle til for at kunne bruge
brobizz på storebælt så var det måske værd at overveje ...

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 01-04-08 20:23

On Tue, 1 Apr 2008 08:44:28 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@address.invalid> wrote:

>Spøg til side - men hvis det var det der skulle til for at kunne bruge
>brobizz på storebælt så var det måske værd at overveje ...

Man må bruge brobizz på Øresundsbroen, så det er vist blot noget
administrativt ævl der forhindrer os i at bruge den over Storebælt.

--
Per K. Nielsen

Ubrugt Haynes for Suzuki Bandit '95-'06 kan afhentes
i København imod et par øl eller fem.

Fra : Torben

Dato : 01-04-08 07:19

Hø hø - din frækkert.

/Torben

Fra : Michael

Dato : 01-04-08 08:27

Spøjs dato sådan en bliver offentlig gjort. :)

/Michael

Fra : Morten KD

Dato : 01-04-08 08:26

"oz9abc" <9abc@oz_prik_dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Så nu skal alle have nummerplade både foran og bagpå, ligesom biler. Den
> forreste nummerplader er dog 30% mindre, men alligevel...

Lige præcis idag tror jeg ikke en skid på hvad jeg læser og hører.....

God dag
Morten

Fra : Dr. Enduro

Dato : 01-04-08 09:49