Et spørgsmål om pære
Fra : Dak

Dato : 31-03-08 18:47

kigger lige på majlands annonce om

2stk Halogenpære H4 60/55W til P45t sokkel

Jeg ville så lige tjekke om de passede til min men så stødte jeg ligesom på
et newbie mur da min manual ikke lige lister om det er en P45t sokkel eller
om det er en H4'er?

Så hvad er min?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jan

Dato : 31-03-08 20:23

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville så lige tjekke om de passede til min men så stødte jeg ligesom
> på et newbie mur da min manual ikke lige lister om det er en P45t sokkel

H4 !!

Fra : Dak

Dato : 31-03-08 20:31

> H4 !!

takker.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Anders Majland

Dato : 31-03-08 20:31

> Jeg ville så lige tjekke om de passede til min men så stødte jeg ligesom
> på et newbie mur da min manual ikke lige lister om det er en P45t sokkel
> eller om det er en H4'er?

Tager du ved en alm H4 pære i stikket så glasset peger opad så er der
ligesom 3 tappe ud vandret. Desuden er der 2 små tappe lodret hvis indbyrdes
afstand bestemmer om det er en alm 60/55W eller mindre.

En P45T er blot en nærmest rund krave.

Men til sådanne spørgsmål er images.google.com genialt:

P45t:
http://images.google.com/images?q=p45t&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLR&um=1&sa=N&tab=wi

P43t:
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&rls=com.microsoft%3Ada%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGLR&q=p43t