Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan man indstille browseren til at åbne 4-~
Fra : carjuth@gmail.com

Dato : 23-03-08 07:47

Kan man indstille browseren til at åbne 4-5 vinduer på samme tid, når
man starte programmet op...?

Når jeg starter Explorer op er det altid med de samme 5 samme
hjemmesider åbne i 5 forskellige vinduer.... tænkte på om man kunne
gøre noget smart ?

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : KS

Dato : 23-03-08 16:33

mener explorer 7.0 kan det du spørger om....
åbn faner i dit første browservindue og bed den til at åbne alle næste gang
du åbner browseren

god fornøjelse
mvh
kenneth

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 23-03-08 20:30

carjuth@gmail.com skrev:

> Kan man indstille browseren til at åbne 4-5 vinduer på samme tid, når
> man starte programmet op...?

Hvis jeg forstår dig ret, gør du sådan: Funktioner ->
Internetindstillinger -> fanebladet Generelt. I feltet for
Startside taster du fx:
www.google.dk og tast Enter, www.dr.dk og tast Enter,
www.tv2.dk - klik så Anvend og Ok.

Når du genstarter IE vil browseren åbne Google, DR og Tv2 i
hver sin fane.

Det var sådan, du mente?

--
Svend Erik

Fra : Lars E. P.

Dato : 24-03-08 08:05

Sun, 23 Mar 2008 06:47:12 -0700 (PDT), skrev carjuth@gmail.com :

> [...]
>
>Når jeg starter Explorer op er det altid med de samme 5 samme
>hjemmesider åbne i 5 forskellige vinduer.... tænkte på om man kunne

Hvis det er IE7 og faner (er ikke det samme som vinduer) du taler om,
så prøv at trykke på den lille sorte pil der er til højre for ikonen
med huset på din værktøjslinie. Resten skulle gerne give sig selv

Hilsen Lars