Gratisnumre
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 17-07-01 11:40

Hej,

Er alle numre, der starter med 80, gratisnumre?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-01 11:55

Rasmus Nielsen skrev:

>Er alle numre, der starter med 80, gratisnumre?

Yes.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 17-07-01 13:26

> Yes.

Også fra mobiltelefoner?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-01 13:31

Rasmus Nielsen skrev:

>Også fra mobiltelefoner?

Ja. Dem der ejer 80-numrene kan dog vælge, at det ikke skal være
muligt at ringe fra mobiltelefoner - så går opkaldet ikke igennem -
men man betaler altså heller ikke for det.

Bl.a. Club Nokia kan man IKKE ringe til fra mobiltelefoner, og DET kan
man jo så undre sig over!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-07-01 08:55

> Ja. Dem der ejer 80-numrene kan dog vælge, at det ikke skal være
> muligt at ringe fra mobiltelefoner - så går opkaldet ikke igennem -
> men man betaler altså heller ikke for det.

Dog er det ikke nødvendigvis gratis fra en udenlandsk mobiltelefon,
der er på besøg på et DANSK GSM-net. I følge Telestyrelsen gælder
princippet om at 80-numre ALTID skal være gratis at ringe til, kun for
en "dansk slutbruger".

Claus