Ie genstarter
Fra : KV Christiansen

Dato : 20-03-08 11:12

Hejsa!

har et prob. i tide og utide når jeg fx sidder med 10 vinduer åben så
genstarter explorer (7.0.6000.16609 og Vista Home)det er ret irriterende..
Nogen løsning på dette??

På forhånd tak

KC

Fra : JBJ

Dato : 20-03-08 21:15

"KV Christiansen" <kay-verner@forum.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> har et prob. i tide og utide når jeg fx sidder med 10 vinduer åben så
> genstarter explorer (7.0.6000.16609 og Vista Home)det er ret irriterende..

Har lige fået samme problem ud af det blå, det er også Vista home og IE7
(7.0.6000.16609).
Er det en opdatering fra MS der er gået ged i?

Min pc virkede fint igår.

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 20-03-08 22:01

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> (7.0.6000.16609).
> Er det en opdatering fra MS der er gået ged i?

Der står følgende fejlmeddelse i min log:

Program med fejl iexplore.exe, version 7.0.6000.16609, tidsstempel
0x47575b9a, modul med fejl unknown, version 0.0.0.0, tidsstempel 0x00000000,
undtagelseskode 0xc0000005, forskydning med fejl 0x01ec0fd0, proces-id
0x8f4, programmets starttidspunkt 0x01c88ab7a11b688e.

Hvad står der i din?

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 21-03-08 13:45

> [...]
>
> har et prob. i tide og utide når jeg fx sidder med 10 vinduer åben så
> genstarter explorer (7.0.6000.16609 og Vista Home)det er ret irriterende..

Fandt dette på nettet men ved endnu ikke om det er løsningen, jeg afprøver
selv lige nu.

Try uninstalling / reinstalling Flash Player. Use the uninstaller at
http://www.adobe.com/cfusion/knowled...fm?id=tn_14157
Flash player download:
http://www.adobe.com/products/flashplayer/
If there are still problems see
http://www.adobe.com/cfusion/knowled...fm?id=fb1634cb

JBJ

Fra : KV Christiansen

Dato : 21-03-08 21:58

> [...]
> selv lige nu.
>
> Try uninstalling / reinstalling Flash Player. Use the uninstaller at

Oki må jeg prøve.. har ikke haft problemet siden jeg skrev.. typisk.. så har
ikke kunnet se fejlkoden

mvh

KC