bogmærker som gruppe i firefox?
Fra : ___P.Sir

Dato : 18-03-08 12:46

Nogen der har et forslag til hvordan man laver en gruppe af f.eks. dagens
aviser, som måske alle er sat som bogmærker, men så man ved at trykke på
bare én knap kan åbne dem alle på en gang?
søren

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-03-08 13:10

On Tue, 18 Mar 2008 12:46:12 +0100, ___P.Sir wrote:

> [...]
> aviser, som måske alle er sat som bogmærker, men så man ved at trykke på
> bare én knap kan åbne dem alle på en gang?

Eller endnu bedre: en gruppe af bogmærker/links, som man kan besøge et ad
gangen ved et klik på "Next". Man har vel nogle sider, som man
rutinemæssigt besøger hver dag.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Walter

Dato : 18-03-08 13:48

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen

> Eller endnu bedre: en gruppe af bogmærker/links, som man kan besøge et ad
> gangen ved et klik på "Next". Man har vel nogle sider, som man
> [...]

du kan måske skrue noget sammen i html?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-03-08 01:03

On Tue, 18 Mar 2008 13:48:13 +0100, Walter wrote:

> du kan måske skrue noget sammen i html?
Den tanke var ikke faldet mig ind. Det vil jeg lige lege lidt med. Tak for
transpirationen
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Holst

Dato : 18-03-08 13:15

___P.Sir wrote:

> Nogen der har et forslag til hvordan man laver en gruppe af f.eks. dagens
> aviser, som måske alle er sat som bogmærker, men så man ved at trykke på
> bare én knap kan åbne dem alle på en gang?

Hvis du laver en mappe og kommer nogle bogmærker i den, så vil der under
alle disse bogmærker være et menupunkt, der hedder 'Åbn i faneblade',
der åbner alle bogmærker i den pågældende mappe.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-03-08 14:18

Den 18-03-08 13.14 skrev Holst følgende:

> Hvis du laver en mappe og kommer nogle bogmærker i den, så vil der under
> alle disse bogmærker være et menupunkt, der hedder 'Åbn i faneblade',
> der åbner alle bogmærker i den pågældende mappe.

Og hvis P.Sir absolut kun vil klikke på én knap, så kan han oprette dem
som startsider, og så klikke på Hjem-knappen.

Ved Holst' løsning skal man lige være opmærksom på, at Firefox er sat
"korrekt" op. Så vidt jeg husker, er standarden, at metoden vil bruge
eksisterende faneblade, før der åbnes nye faneblade. Dermed
"overskrives" eksisterende faner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.