mail virker,men ikke internet ?
Fra : Peter Heide

Dato : 14-03-08 15:26

Har en kollega der har købt en Acer bærbar. Han kan godt sende og modtage
e-mail men når han åbner sin browser ( IE , går jeg ud fra ) vil den ikke
komme på nettet overhovedet. Der er ingen problemer med forbindelsen så
jeg tror det er et indstillingsspørgsmål i browseren eller ?

Fra : Holst

Dato : 14-03-08 15:32

Peter Heide wrote:

> [...]
> komme på nettet overhovedet. Der er ingen problemer med forbindelsen så
> jeg tror det er et indstillingsspørgsmål i browseren eller ?

Kan det være en firewall, som volder problemer?

Fra : Peter Heide

Dato : 14-03-08 18:42

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Kan det være en firewall, som volder problemer?

jeps. Det skrev jeg også til ham og det viste sig også at være dér hvor
problemet lå.