IE vs FF igenigen
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-03-08 16:52

Er det indstillingerne i min FF-browser - eller er det den måde bemeldte
hjemmeside er skabt på - som gør at jeg ikke kan se menuer og
undermenuer i venstre side på http://www.hojbjerg-badminton.dk/, når jeg
åbner den i Firefox?

I Internet Explorer er der ingen problemer.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-08 16:56

Den 12-03-08 16.52 skrev Jørgen Grandt følgende:
> Er det indstillingerne i min FF-browser - eller er det den måde bemeldte
> hjemmeside er skabt på - som gør at jeg ikke kan se menuer og
> [...]

Menuen er lavet i JavaScript med kode, der kun virker i Internet Explorer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-03-08 17:18

Kim Ludvigsen skrev:

> Menuen er lavet i JavaScript med kode, der kun virker i Internet
> Explorer.

Tak.

Mvh.: Jørgen

Fra : Fietsenmaker

Dato : 13-03-08 07:33

Jørgen Grandt skrev:

> Tak.
>
> Mvh.: Jørgen

Hvis man validerer hjemmesiden med http://validator.w3.org/ så kan man
se at de ikke overholder reglerne for at vise i andre browsere end IE.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 14-03-08 07:43

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Menuen er lavet i JavaScript med kode, der kun virker i Internet Explorer.

Måske en sag for lukmigind.dk?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-08 18:08

Den 14-03-08 07.43 skrev Philip Nunnegaard følgende:

> Måske en sag for lukmigind.dk?

Jeg har anmeldt sitet til lki.dk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 18-03-08 06:27

Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> åbner den i Firefox?
>
> I Internet Explorer er der ingen problemer.

Hvis du checker på http://validator.w3.org/ så kan man se at der er fejl
i kildekoden hvilket formentlig skyldes at programmet er lavet efter
microsoft opskrift som ikke overholder standarderne.