Kan ikke høre netradio
Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 03-03-08 20:11

Jeg kan ikke høre netradio mere end 15-30 sekunder. Jeg har slået pop-op
vindue fra.

Den kører som sagt 15-30 sekunder, og så låser billedet - og det er slut med
lyd

Jeg har også prøvet med Media-player - der sker det samme.

Jeg har Wista på en ret ny Medion

er der een der har en løsning ???

Ejvind Munk Jensen
Brombærgangen 7
6600 Vejen
75362921 - 21215165
www.GladFerie.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-08 20:19

Den 03-03-08 20.10 skrev Ejvind Munk Jensen følgende:
> Jeg kan ikke høre netradio mere end 15-30 sekunder. Jeg har slået pop-op
> vindue fra.
> er der een der har en løsning ???

Du kan evt. prøve med et decideret netradioprogram, som fx Screamer
Radio, der er gratis:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-screamer.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 03-03-08 20:29

Tak for det Kim

Den er installeret - glad var jeg, indtil der var gået 20 sek. så skete det
samme igen
Vinduet fryser, og lyden er væk.

Det må være et eller andet i indstillinger, - men hvad ??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-08 20:39

Den 03-03-08 20.29 skrev Ejvind Munk Jensen følgende:

> Den er installeret - glad var jeg, indtil der var gået 20 sek. så skete det
> samme igen
> Vinduet fryser, og lyden er væk.

Hmm. Hvordan virker det med afspilning af multimedia generelt, altså
musik og film? Du har vist nogle eksempel-filer, der følger med i
Windows, du kan prøve med.

Hvis du der har samme problem, er det nok dit lydkort, der driller.
Måske du skal have opdateret driveren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-03-08 07:29

Ejvind Munk Jensen wrote:

> er der een der har en løsning ???

Hvilken netradio prøver du med?

Jesper Poulsen

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 04-03-08 16:30

Jeg bruger DR.dk/netradio (direkte)
Windows media player og Screamer Radio - alt med samme resultat
Hvis jeg sådan bevæger mig lidt rund i forskellige programmer m.v. kommer
det igen efter et par minutter, men for så at forsvinde igen.

Fra : j.valentin

Dato : 05-03-08 10:39

"Ejvind Munk Jensen" <emunk@xxvejen-net.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis jeg sådan bevæger mig lidt rund i forskellige programmer m.v. kommer
> det igen efter et par minutter, men for så at forsvinde igen.

Hej Ejvind

Prøv om du kan finde hjælp her:
http://www.dr.dk/hjaelp/Radio/20061213142346.htm

mvj