autoskrift i google + internetmail
Fra : KS

Dato : 24-02-08 08:17

Hej der!

hvordan slåes dette fra - jeg har ingen interesse i at se hvad jeg har søgt
på på f.eks. google og ej heller hvilke brugernavne der har været logget på
diverse netmails???

Jeg bruger IE7

på forhånd tak

mvh
'Kenneth

Fra : Lars E. P.

Dato : 24-02-08 09:03

Sun, 24 Feb 2008 08:16:48 +0100, skrev "KS" <kennedFJERNSPAM@ofir.dk>
:

> [...]
>på på f.eks. google og ej heller hvilke brugernavne der har været logget på

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med autoskrift, men her er et par
muligheder:

For at afbryde autofuldførelse:

Internetindstillinger > fanen Indhold > afsnit Autofuldførelse > knap
Indstillinger

og/eller

Internetindstillinger > fanen Avanceret > fjern hak ved 'Brug
indbygget autofuldførelse'

Slette lister:

Internetindstillinger > fanen Generelt > afsnit Browserdata > knap
Slet

I Google.dk kan du slette elementerne i dropdown-listen med
Delete-tasten.

Hilsen Lars

Fra : KS

Dato : 25-02-08 06:58

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Slet
>
> I Google.dk kan du slette elementerne i dropdown-listen med

hej lars!
tak det var netop autofuldførelse

mvh
Kenneth

Fra : Tonni Madsen

Dato : 25-02-08 22:09

Hvad med adresser i adressefeltet i IE7?
Jeg syntes funktionen er dejlig, men der er et par adresser der irritere
mig, .org istedet for .dk eller lignende, de er altid i vejen, kan man ikke
slette dem? Altså en af gangen, jeg er ikke intereseret i at slette hele
listen (har prøvet med DEL som i google, men det duer ikke)

Håber nogen kan hjælpe...
På forhånd tak
Tonni Madsen