Opera: fejl i www.degulesider.dk
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-02-08 19:23

Hej.

Jeg kan ikke se kortene på www.degulesider.dk når jeg f.eks. indtaster
et telefonnummer og på resultatsiden klikker på "kort"

Der kommer et zoompanel frem, og jeg kan se en kortnål i adressen, men
hvor selve kortet skulle være, er der grå felter hvori der står

Jeg bruger XP sp2 og Opera v.9.25. Java m.m. er aktiveret.

Jeg har forsøgt at Google efter en løsning uden held.

Hvad mangler jeg?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-02-08 19:41

Svend Erik Jensen skrev:

> Jeg kan ikke se kortene på www.degulesider.dk når jeg f.eks. indtaster
> et telefonnummer og på resultatsiden klikker på "kort"

Det kan jeg hverken i Opera 9.26 eller i IE 6. Den sidste melder
om fejl på siden. Opera viser et blankt kortfelt og går død på
"Henter data" hvis man prøver at få det frem.

> Jeg har forsøgt at Google efter en løsning uden held.

Eniro.dk har en korttjeneste der fungerer.

--
Bertel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 20-02-08 20:30

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Det kan jeg hverken i Opera 9.26 eller i IE 6. Den sidste melder
>om fejl på siden. Opera viser et blankt kortfelt og går død på
>"Henter data" hvis man prøver at få det frem.

Her virker det fint i både FireFox 2.0.0.12 og IE 6.0.2900.2180
på Win XP DK SP2.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-02-08 23:52

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det kan jeg hverken i Opera 9.26 eller i IE 6. Den sidste melder

Virker fint med Firefox 2.0.0.12/X11.
Virker ikke med Opera 9.25/Linux.

Jesper Poulsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 21-02-08 07:35

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad mangler jeg?

Jeg tror ikke, at du mangler noget.
Jeg tror mere, at det er DGS, der mangler noget: En webdesigner, der kan sit
håndværk.

Hos mig virker den heller ikke i Opera.
Men både Eniro og Krak virker fint.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 21-02-08 19:35

On Thu, 21 Feb 2008 07:34:40 +0100, Philip Nunnegaard wrote in
dk.edb.internet.software.browser
<47bd1b99$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

>Jeg tror ikke, at du mangler noget.
>Jeg tror mere, at det er DGS, der mangler noget: En webdesigner, der kan sit
>håndværk.

Tak til dig og alle de andre der har svaret.

Jeg bruger nu Eniro som den foretrukne søgedims, og den dækker fint
behovet. Det er iøvrigt sjældent at jeg støder på noget der ikke virker
i Opera, der i mange år har været min standardbrowser.

IE bruges efterhånden kun som opdateringsprogram til XP.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-02-08 14:44

Svend Erik Jensen skrev:
> [...]
>
> Jeg bruger XP sp2 og Opera v.9.25. Java m.m. er aktiveret.
>
> Jeg har forsøgt at Google efter en løsning uden held.

Der er kommet en version 9.26 af Opera. Måske hjælper det med
installation af denne?

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-02-08 14:45

Rasmus Bertelsen skrev:

> Der er kommet en version 9.26 af Opera. Måske hjælper det med
> installation af denne?

Sorry, fik ikke lige læst Bertels svar.