Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Tabbed browsing
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-08 14:42

Hej

Jeg synes tabs er en fed. Godt overblik osv.

Jeg ved også man kan skifte tab med ctrl+tab og gå baglæns med
ctrl+shift+tab. Den er ok, men ligger ikke specielt godt i hånden

Men, kan man ikke skifte frem og tilbage mellem to specifikke tabs på en nem
måde? En funktion, der minder Windows' alt+tab.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-08 15:28

Den 19-02-08 14.42 skrev Mark Thomas Gazel følgende:

> Men, kan man ikke skifte frem og tilbage mellem to specifikke tabs på en nem
> måde? En funktion, der minder Windows' alt+tab.

Nu skriver du ikke, hvilken browser du bruger. Hvis det er Internet
Explorer 7, så tag et kig på denne oversigt over genvejstaster:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-brug.html#tastaturgenveje

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-08 16:22

> Nu skriver du ikke, hvilken browser du bruger. Hvis det er Internet
> Explorer 7, så tag et kig på denne oversigt over genvejstaster:
> http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-brug.html#tastaturgenveje

Burger IE7 og har set den liste, men der er ingen genvej til "Forrige fane"
eller "Forrige aktive fane".

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : John

Dato : 19-02-08 15:30

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kan man ikke skifte frem og tilbage mellem to specifikke tabs på en nem
> måde?

I Maxthon browser kan man skifte tab med musehjulet.

Hurtigt og nemt :)

John

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-08 16:13

> I Maxthon browser kan man skifte tab med musehjulet.
>
> Hurtigt og nemt :)

Hvad hvis du vil rulle op og ned på siden?

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-02-08 18:11

Jo, http://cbh.softwolves.dk/temp/ctrltab.png (Opera)

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-08 19:03

> Jo, http://cbh.softwolves.dk/temp/ctrltab.png (Opera)

Den funktion mangler i IE. Håber MS snart "låner" den, som de har gjort med
resten.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-08 19:24

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> Den funktion mangler i IE. Håber MS snart "låner" den, som de har
> gjort med resten.

Hvad med CTRL+tab.

--
Carl

Fra : -= JF =-

Dato : 19-02-08 19:44

Carl Drud skrev:

> Hvad med CTRL+tab.

Prøv at læse hans 3. linie i første posting

--
Mvh. John

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-08 19:50

-= JF =- <null@null.null> writes:

> Prøv at læse hans 3. linie i første posting

Iflg. linket herunder skulle det være muligt med Ctrl+Tab (uden shift).

http://www.winsupersite.com/reviews/ie7.asp

Scroll ned til "Tabbed Browsing".

--
Carl

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 19-02-08 20:20

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Iflg. linket herunder skulle det være muligt med Ctrl+Tab (uden shift).
>
> http://www.winsupersite.com/reviews/ie7.asp

Den giver ikke nogen opskrift på det, som jeg tror, at Mark mener.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-08 20:33

"Philip Nunnegaard" <philip@fjerndettehitsurf.dk> writes:

> Den giver ikke nogen opskrift på det, som jeg tror, at Mark mener.

Du har ret. Jeg skulle bare have pudset brillerne

--
Carl