Crazybrowser og Vista?
Fra : JBJ

Dato : 14-02-08 13:15

jama skrev i en tråd i bærbargruppen og anbefalede Crazybrowser. Er der
nogen der kender den og ved om den er OK no spy/add ware - de skriver at der
ikke er, men det kan hvem som helst jo skrive:) Og om den virker med Vista
Home Premium DK

http://www.crazybrowser.com/index.htm

JBJ

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-02-08 13:25

JBJ skrev:

> jama skrev i en tråd i bærbargruppen og anbefalede Crazybrowser.

Der er to gode og gennemprøvede browsere der er gratis. Jeg vil
anbefale Opera.

> Er der nogen der kender den og ved om den er OK no spy/add ware -

Med en filstørrelse på kun 680 Kbyte kan der ikke være tale om en
egentlig selvstændig browser med de features de lover. Det er
formodentlig kun et skin og lidt lapperier uden på IE.

--
Bertel

Fra : JBJ

Dato : 15-02-08 14:33

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> egentlig selvstændig browser med de features de lover. Det er
> formodentlig kun et skin og lidt lapperier uden på IE.

Hej Bertel, opera har jeg brugt meget men den duer desværre ikke til min
bank, desuden synes den at få samme problem som IE på Vista, med at den
løber tør for ram ved for mange faneblade.

JBJ

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-02-08 15:11

JBJ wrote:

> Hej Bertel, opera har jeg brugt meget men den duer desværre ikke til min
> bank, desuden synes den at få samme problem som IE på Vista, med at den

Skift bank. Det er forkasteligt at man skal være tvunget til at anvende
usikkert software til noget så vigtigt som de personlige finanser.

Jesper Poulsen

Fra : N/A

Dato : 16-02-08 20:10

Fra : -= JF =-

Dato : 16-02-08 20:10

John skrev:

> Snup evt et kig på Maxthon browser. Den har, blandt meget andet, en auto ram
> rydde-op funktion:

Maxthon er ikke en selvstændig browser, men blot et lag med ekstra
funktioner til IE.
--
Mvh. John

Fra : John

Dato : 16-02-08 20:55

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Maxthon er ikke en selvstændig browser, men blot et lag med ekstra
> funktioner til IE.

- og... ?

Fra : -= JF =-

Dato : 16-02-08 23:08

John skrev:

> - og... ?

og hvad!

--
Mvh. John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-02-08 18:27

-= JF =- wrote:

> Maxthon er ikke en selvstændig browser, men blot et lag med ekstra
> funktioner til IE.

Er du sikker på det?

Jesper Poulsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-02-08 18:59

On Sun, 17 Feb 2008 18:27:13 +0100, Jesper Poulsen wrote:

> Er du sikker på det?

System Requirements »Minimum Requirements
200MHz CPU
128MB Memory
4MB Free Disk Space
Microsoft Windows 98
Microsoft Internet Explorer 6.0   <<================

http://www.maxthon.com/support.htm

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-02-08 20:15

Christian Bohr-Halling wrote:

> Microsoft Internet Explorer 6.0   <<================

Yup, men Crazy Browser er ikke meget forskelligt derfra - den virker
heller ikke uden IE.

Jesper Poulsen

Fra : -= JF =-

Dato : 17-02-08 20:40

Jesper Poulsen skrev:

> Er du sikker på det?

Ja gu' er jeg sikker!
Du behøver såmænd bare at logge ind et nyt sted. Så vil du blive spurgt
om Internet Explorer skal huske det nye password.

--
Mvh. John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-02-08 15:32

Jesper Poulsen wrote:
> Er du sikker på det?

Både Maxthon og Crazy Browser er bare en skal ovenpå IE - så ingen af
dem er selstændige browsere.

Jan