Krak kort kan ikke vises i explorer
Fra : Tico

Dato : 10-02-08 17:32

Hej,

Min kollega har lånt min computer og nu kan jeg ikke længere få
rutebeskrivelserne vist på Kraks vejviser. Hvad kan der være galt? Mange af
de sider jeg normalt besøger, er der ikke noget i vejen med. Når Krak skal
vise kortet med ruten står der bare "Krak henter kort" og der sker så ikke
mere.

Håber, at der er nogen der ved, hvad der kan være galt!

Har tænkt på en anden browser (hvilken)?

Med venlig hilsen

Krak bruger

Fra : Holst

Dato : 10-02-08 17:54

Tico wrote:

> [...]
> vise kortet med ruten står der bare "Krak henter kort" og der sker så ikke

Mon ikke det er et midlertidigt problem hos Krak?

> Håber, at der er nogen der ved, hvad der kan være galt!
>
> Har tænkt på en anden browser (hvilken)?

Her virker det fint i Firefox (http://www.mozilla.com), så den kan du jo
eventuelt prøve.

Fra : Pico

Dato : 10-02-08 23:05

Holst wrote:

> Mon ikke det er et midlertidigt problem hos Krak?

> Her virker det fint i Firefox (http://www.mozilla.com), så den kan du
> jo eventuelt prøve.

Virker fint her i EI 6.
--
MVH
Pico

Fra : KentBM

Dato : 11-02-08 17:48

Tico skrev:
> [...]
> mere.
>
> Håber, at der er nogen der ved, hvad der kan være galt!
Har du spurgt kollegaen om han/hun har ændret noget?

--

Kent

Fra : Tico

Dato : 11-02-08 18:02

Hej,

Jeg har i dag prøvet, at installere Firefox browseren og nu virker det hele
igen. Der må være noget galt med den Explorer, der er installeret på
maskinen. Tak for de gode forslag!

Mvh.

Krak Brugeren

Fra : JBJ

Dato : 14-02-08 13:18

"Tico" <ticho@vesanet.de> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Jeg har i dag prøvet, at installere Firefox browseren og nu virker det
> hele igen. Der må være noget galt med den Explorer, der er installeret på

Prøv evt. at geninstallere Java, kan være at plugins til IE er blevet
korupte.

JBJ