Mozilla Firefox adresselinie
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 10:42

Hej

Jeg har flere computere, hvor jeg bruger Mozilla Firefox som browser.
På en enkelt af dem forsvinder adresserne i adresselinien, når jeg har
genstartet Mozilla Firefox.
Alle adresserne er væk, når jeg peger på pilen nedad til højre for
adresselinien.
Hvad kan jeg have kommet til at "skrue" på, så de altid forsvinder,
når Mozilla Firefox lukkes ned.
Det kan være rart nok, at der står et antal adresser der, som
umiddelbart kan "genbruges"

På forhånd tak.

LL

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 10:50

Den 10-02-08 10.41 skrev Leif Lassen følgende:

> Hvad kan jeg have kommet til at "skrue" på, så de altid forsvinder,
> når Mozilla Firefox lukkes ned.

Funktioner => Indstillinger => Privatliv => fjern flueben ud for Ryd
altid mine private data... eller klik på knappen Indstillinger og
fravælg Browserhistorik.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 11:21

On Sun, 10 Feb 2008 10:49:34 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Funktioner => Indstillinger => Privatliv => fjern flueben ud for Ryd
>altid mine private data... eller klik på knappen Indstillinger og
>fravælg Browserhistorik.

Tak for hurtig svar
men
der er ingen flueben de 2 ovennævnte steder,
så det er ikke den endelige løsning
Jeg har afinstalleret Firefox og geninstalleret igen, men det løste
ikke problemet med de manglende adresser.

LL

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 12:16

Den 10-02-08 11.21 skrev Leif Lassen følgende:
> On Sun, 10 Feb 2008 10:49:34 +0100, Kim Ludvigsen

> der er ingen flueben de 2 ovennævnte steder,

Du kan vel ikke risikere at bruge et oprydningsprogram af en art? Eller
måske et sikkerhedsprogram, der rydder private data? Jeg tror ikke, det
er Firefox, der sletter dem, når du ikke har fluebene.

> Jeg har afinstalleret Firefox og geninstalleret igen, men det løste
> ikke problemet med de manglende adresser.

De pågældende data opbevares ikke i programmappen og fjernes ikke i
forbindelse med en afinstallation.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : John S. Thomsen

Dato : 10-02-08 15:42

Måske du har valgt at gemme besøgte sider i 0 dage?

Hvis ja, kan det justeres samme sted, altså

Funktioner => Indstillinger => Privatliv

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 23:23

On Sun, 10 Feb 2008 10:49:34 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

Nu har jeg fjernet 3 "renseprogrammer", som jeg i tidens løb har fået
installeret. Det var gså det, som Kim Ludvigsen foreslog kunne være
årsagen til, at mine adresser i adresselinien forsvandt efter en
genstart af computeren.

Et af "renseprogrammerne" var altså også årsagen til denne
adresse-forsvinden.
Det var vist alle registreringsdatabase renseprogrammer til min XP
Nu er adresserne der stadig efter en genstart.

Tal til Kim Ludvidsen

LL