Internet explorer åbner i et minimeret vin~
Fra : Karsten

Dato : 05-02-08 20:04

Hej

Internet explorer 7.0. er begyndt at åbne i minimeret vindue. Det sker ved
alle genvejene jeg har på komputeren. Dog åbner start ikonet som normalt
vindue.

Jeg har prøvet at maksimer vinduet efter jeg har åbnet en genvej. Og så
lukkke vinduet ned igen, for derefter at genstarte internet explorer. Lige
lidt hjælper det??? Den vil åbne i et minimeret vindue. Er der nogle som har
et forslag til hvad løsningen er på det.

P.S. Jeg køre med windows Vista

Med venlig hilsen Karsten

Fra : Jubii

Dato : 05-02-08 21:20

Karsten wrote:
> [...]
> har
> et forslag til hvad løsningen er på det.

På xp skal man grabbe i nedetste højre hjørne og trække vinduet til normal
størrelse. Øverste venstre skal naturligvis flugte med skærmens ØVH.

Fra : Lars E. P.

Dato : 06-02-08 07:55

Tue, 5 Feb 2008 20:04:07 +0100, skrev "Karsten" <kschaltz@gmail.com> :

> [...]
>lidt hjælper det??? Den vil åbne i et minimeret vindue. Er der nogle som har
>et forslag til hvad løsningen er på det.

Du skal ikke bruge maksimer-knappen. Du skal trække vinduet med musen
op til den størrelse du ønsker før du lukker.

Hilsen Lars

Fra : JBJ

Dato : 14-02-08 13:45

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i meddelelsen

> Du skal ikke bruge maksimer-knappen. Du skal trække vinduet med musen
> op til den størrelse du ønsker før du lukker.
>
> Hilsen Lars

Der er en "gammel - meget gammel" løsning som du kan prøve, jeg ved ikke om
den virker på vista men det er da et forsøg værd hvis de andre svar ikke
virkede. Det skal lige siges at Microsoft aldrig er kommet med et svar på
hvorfor det virker, men jeg fandt denne løsning da jeg arbejde hos Packard
Bell i Holland og sad med win95B OSR2 :

Gå i fejlsikret tilstand - åbn IE - tryk på F5 een gang - luk IE - tryk på
F5 een gang - åbn IE - Tryk på F5 een gang - luk IE og genstart i normal
tilstand.

Dette trick virkede også på vinduer/stifinder der åbnede når windows
startede.

Jeg har som sagt aldrig fundet ud af hvorfor det virker, men bare været glad
for at det gør:)

JBJ