Folketinget direkte
Fra : Jubii

Dato : 30-01-08 16:50

På følgende side, ville jeg gerne kunne se folketingets åbne møde med min
bredbåndsforbindelse http://www.direkte.ft.dk/ med ms Ie 7.
Udsendelsen skulle være i webcast men jeg får en fejl om at der ikke er nok
systemresourser. Hvad er der om det, når jeg ellers kan se hvad som helst på
internettet af video i forskellige formater?

Systemet er Intel Celeron 2.660 Mhz, XP home version 2002 med adskillige
opdateringer sp2, 1 Gb ram.
1524 Mb virtuel hukommelse.
Juster til bedste ydelse for: Baggrundstjenester
Juster til bedste ydelse for: Systemcache

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-08 20:16

Den 30-01-08 16.49 skrev Jubii følgende:
> [...]
> bredbåndsforbindelse http://www.direkte.ft.dk/ med ms Ie 7.
> Udsendelsen skulle være i webcast men jeg får en fejl om at der ikke er nok

Mon ikke det er serveren, der ikke har nok resourcer?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Jubii

Dato : 30-01-08 22:00

> Mon ikke det er serveren, der ikke har nok resourcer?

Jeg har skrevet med webmaster, og han påstår det er min computer den er gal
med. Kan dog ikke sige hvad.

Han skriver:
"som jeg tidligere skrev til dig, er en computer med Windows XP nok, det vil
sige at en computer der er kraftig nok til at kunne køre Windows XP er
tilstrækkelig. Din Internet forbindelser er også mere end nok, som minimum
vil jeg på bredbånd sige 1-2 Mbps er tilstrækkelig.

Men det er ikke her dit problem er, da din computers styresystem Windows XP,
eller Windows media playeren, eller noget helt andet siger, at der ikke er
ressourcer nok? At svare på hvad der helt konkret er galt, er meget svært at
svare på, når man ikke kan se hvad der konkret sker på din computer. Jeg vil
derfor anbefale dig, evt. at få noget hjælp fra en du kender der har god
forstand på computer og Windows systemet."

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-01-08 22:09

> Jeg har skrevet med webmaster, og han påstår det er min computer den er gal
> med. Kan dog ikke sige hvad.

Hvorfra får du fejlen? Kan du evt. taget et skærmbillede af den (tryk
printscreen-tasten), vi kan se?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Jubii

Dato : 31-01-08 11:38

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> What is life, except excuse for death,
> or death, but an escape from life. -Ukendt

Jeg prøvede noget andet.
Downloadede windows medie player fra linket på siden og fik version 11
installeret.
Så prøvede jeg igen og fik en anden fejl der tydede på at lyden fejlede.
Nå, men da jeg installerede WMP skulle jeg ikke genstarte, men nu
genstartede jeg og nu spiller folketinget direkte i WMP.
Havde jeg blot fået forslag om den installation fra webmasteren med det
samme, ville en del mails være undgået.

For lige at besvare spørgsmålet, så kom fejlen da afspilleren (alle jeg
prøvede) connectede til serveren.

Tak for svarerne.
De gav jo anledning til fornyet forsøg med anden mulighed.