IE7 svarer ikke
Fra : Mort1s1

Dato : 28-01-08 11:40

Jeg får meget, meget ofte beskeden IE7 svarer ikke, programmet lukkes o.l.,
nogen som har erfaring og forslag?
Kører Vista

Mort1s1

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-08 12:23

Den 28-01-08 11.40 skrev Mort1s1 følgende:
> Jeg får meget, meget ofte beskeden IE7 svarer ikke, programmet lukkes o.l.,
> nogen som har erfaring og forslag?
> Kører Vista

Prøv at lægge mærke til, om det sker, når du besøger bestemte sider
eller foretager dig bestemte ting med programmet. Det kan aldrig blive
andet end gætværk uden nærmere beskrivelse.

Dog en lille ting, du kan prøve: Du kan starte IE uden
tilføjelsesprogrammer. Dermed kan du se, om det er et
tilføjelsesprogram, der er skyld i at programmet går ned. Luk IE => klik
på Windows-logoet i proceslinjen => Alle programmer => Tilbehør =>
Systemværktøjer => Internet Explorer (ingen tilføjelsesprogrammer).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug KompoZer til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Mort1s1

Dato : 28-01-08 12:49

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Brug KompoZer til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Siden jeg stillede spørgsmålet har jeg ikke haft problemet, med at IE ikke
svarer, men et sideordnet problem, f.eks. at det tager omkring 10 sekunder
at åbne "Favoritter" når jeg klikker på stjernen, eller trykker [Ctrl] C, er
uændret, også når IE åbnes uden tilføjelsesprogrammer.

Mort1s1

Fra : Mort1s1

Dato : 28-01-08 12:54

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at åbne "Favoritter" når jeg klikker på stjernen, eller trykker [Ctrl] C,
> er uændret, også når IE åbnes uden tilføjelsesprogrammer.

Det er naturligvis [Alt) C der giver adgang til Favoritter, men det ændrer
ikke på at det tager ca. 10 sek. at åbne favoritterne.
Mort1s1

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-01-08 21:10

On Mon, 28 Jan 2008 11:40:15 +0100, Mort1s1 wrote:

> Jeg får meget, meget ofte beskeden IE7 svarer ikke, programmet lukkes o.l.,
> nogen som har erfaring og forslag?
> Kører Vista

Jeg har flere gange oplevet, diverse Windows Vista-programmer har gået ned,
eksempelvis IE, Stifinderen og Mediaplayer. Sjovt nok kører alle andre af
mine programmer perfekt på Vista.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-01-08 17:04

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> What is life, except excuse for death,
> or death, but an escape from life. -Ukendt

Der er dukket mange pudsigheder op sammen med Windows Vista. Jeg kender
mange som har haft Vista installeret og ret mange af dem kører Windows XP
igen og nu har Microsoft jo også forlænget supporten af XP. Personlig har
jeg ingen Vista erfaringer.

Peter Jensen