Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Samme startside på alle faner
Fra : Ditte

Dato : 26-01-08 18:44

Hej

Jeg har Google som startside, og vil gerne have, at alle faner starter
op med Google (i stedet for siden der fortæller om fanebrowsing).
Kan det lade sig gøre?

IE7 og Vista

Hilsen Ditte

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-01-08 19:13

Ditte skrev:

>Kan det lade sig gøre?

ja

du vil sikkert gerne vide hvordan også.
Funktioner > InternetIndstillinger > Generelt > 'Faner' Indstillinger >
flueben ved "Åbn startsiden på nye faner i stedet for en tom side"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-01-08 20:56

Den 26-01-08 19.13 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> ja
>
> du vil sikkert gerne vide hvordan også.

Er du synsk

> Funktioner > InternetIndstillinger > Generelt > 'Faner' Indstillinger >
> flueben ved "Åbn startsiden på nye faner i stedet for en tom side"

Skal man ikke også fravælge at få vist infosiden? (ved at fjerne et
flueben på infosiden)

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-01-08 20:59

Kim Ludvigsen skrev:

>Skal man ikke også fravælge at få vist infosiden? (ved at fjerne et
>flueben på infosiden)

Det kan jeg simpelthen ikke huske, det er længe siden jeg så den side sidst.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ditte

Dato : 26-01-08 20:58

Ditte formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Jeg har Google som startside, og vil gerne have, at alle faner starter op med
> Google (i stedet for siden der fortæller om fanebrowsing).

Hej

Tak til jer begge.

Begge råd skulle bruges, for at opnå resultatet, som jeg ønskede.

Hilsen Ditte