5V 40x40mm blæser
Fra : Brian

Dato : 17-07-01 11:23

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i nogle 5 V 40x40mm blæsere.
Og som ikke lige koster 150,- stk.

Brian

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-07-01 16:53

http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=59&page=2
Her er en til 89kr, og så kan du jo bare smaække en 5volts adapter imellem,
men så vil den jo altså stort set ingen luft give.

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-07-01 21:47

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=59&page=2
> Her er en til 89kr, og så kan du jo bare smaække en 5volts adapter
imellem,
> men så vil den jo altså stort set ingen luft give.

Det kunne måske være derfor at jeg skal bruge en blæser på 5V og ikke 12V.

Jeg kunne jo også lave en switchmode strømforsyning så jeg fik 12V ud af 5V.
Der er bare ikke ligesom noget økonomi i det !

Brian