Sidehoved og sidefod på htm-side
Fra : Børge Laursen

Dato : 26-01-08 07:53

Hej NG

Når jeg har udskrevet hjemmesider fra Stifinderen, er der hidtil kommet et
sidehoved med, som fortæller sidens navn, f.eks. SANG, og en sidefod, som i
sidens venstre underkant skriver stien til filen og filens navn, f.eks.:
'file:\\ C:\Aktivitetshusets hjemmeside\Index' og til højre i samme linie:
Datoen for udskriften.
Nu er disse oplysninger forsvundet, og jeg kan ikke finde ud af, hvor de
kommer fra, og hvordan de i givet fald kan sættes ind. Jeg kan ikke finde et
sted, hvor man kan indsætte sidehoved og sidefod på en hjemmeside.
Kan nogen sige noget herom ?

Mvh
Børge Laursen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-01-08 12:55

Børge Laursen <bk_laursen@get2net.dk> skrev :

> [...]
>kommer fra, og hvordan de i givet fald kan sættes ind. Jeg kan ikke finde et
>sted, hvor man kan indsætte sidehoved og sidefod på en hjemmeside.

Du har stadig glemt det vigtigste, hvilken browser bruger du?

I IE sættes det under Sideopsætning:

Sidehoved:
&w&bSide &p af &P

Sidefod:
&u&b&d

er standardindstillingerne.
--
Kerim

Fra : Børge Laursen

Dato : 26-01-08 13:45

> I IE sættes det under Sideopsætning:
> [...]

Hej Kerim

Tak for svaret.
Nu er det på plads igen. Jeg ved ikke, hvordan min standardindstilling er
forsvundet. Den har været der tidligere.

Mvh
Børge Laursen