MSIE 7 skriver baglæns
Fra : Henrik

Dato : 22-01-08 18:27

Hej.

Jeg har brug for hjælp.

Min MSIE er begyndt at skrive baglæns, d.v.s. hvis jeg skriver 100,00 på
tastaturet
skriver programmet 00,001 og det er jo ikke rigtigt holdbart i længden.

Jeg har også installeret Flock, og her er der ikke noget problem.

Er der nogen der har en løsning, ville jeg blive rigtig glad.

Der et forresten en XP det drejer sig om.

På forhånd tak.

Henrik Johansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-01-08 18:42

Den 22-01-08 18.26 skrev Henrik følgende:

> Min MSIE er begyndt at skrive baglæns, d.v.s. hvis jeg skriver 100,00 på
> tastaturet
> skriver programmet 00,001 og det er jo ikke rigtigt holdbart i længden.

Det lyder jo lidt specielt. Hvor sker det henne? I Adressefeltet,
søgefeltet, på en hjemmside (i så fald, hvilken?), alle hjemmesider
eller alle nævnte steder?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Henrik

Dato : 27-01-08 14:00

> Det lyder jo lidt specielt. Hvor sker det henne? I Adressefeltet,
> søgefeltet, på en hjemmside (i så fald, hvilken?), alle hjemmesider eller
> alle nævnte steder?

Det var i indtastningsfelter på websider.

men en genstart kurerede problemet.

Og heldigvis ikke set siden

VH Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-01-08 20:19

Henrik skrev:

> Min MSIE er begyndt at skrive baglæns, d.v.s. hvis jeg skriver 100,00 på
> tastaturet skriver programmet 00,001 og det er jo ikke rigtigt holdbart i længden.

Har du valgt arabisk tastatur?

--
Bertel

Fra : Henrik

Dato : 27-01-08 14:00

> Har du valgt arabisk tastatur?

Nej, det er dansk, men en ganstart kurerede problemet.

VH Henrik