Kan jeg få nogle Avant råd ?
Fra : Thomas

Dato : 19-01-08 15:11

Hej browser gruppe

Jeg har læst om Avant Browser på deres internetside, og det ser jo godt
ud. Er det også noget I kan anbefale? Og er der nogle begynder-råd fra
brugere af Avant?

MvH
Thomas

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-02-08 20:55

Thomas skrev:
> [...]
>
> Jeg har læst om Avant Browser på deres internetside, og det ser jo godt
> ud. Er det også noget I kan anbefale? Og er der nogle begynder-råd fra

Sorry for mit sene svar, men jeg har kun godt at sige om den. Selvom den
bygger på IE, loader den LANGT HURTIGERE, uvist af hvilken grund. Er
også mere stabil end de seneste versioner af IE, Opera og Firefox. Så
jeg har kun godt at sige om den.

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...