IE 7.0 efter opgradering er teksten "gnidr~
Fra : L.Funch

Dato : 17-01-08 16:48

Efter at have opgraderet til 7.0 er teksten blevet helt gnidret, det er så
man bliver helt træt i øjnene.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Fra : Janner

Dato : 17-01-08 16:57

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at have opgraderet til 7.0 er teksten blevet helt gnidret, det er så
> man bliver helt træt i øjnene.
>
> Er der nogen der kan hjælpe?
>
> På forhånd tak.

Yes sir, du har under installationen valg at enable "clear type" ... og det
skal du have slået fra her:

Funktioner - internet indstillinger - avanceret - fjern flueben i brug altid
cleartype et eller andet ...

/Jan

Fra : L.Funch

Dato : 17-01-08 18:25

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev i en meddelelse

> [...]
> det skal du have slået fra her:
>
> Funktioner - internet indstillinger - avanceret - fjern flueben i brug

Hej Jan

Tak for hjælpen, jeg gjorde som du har skrevet og det var allerede slået
fra.

Jeg prøvede så at slå det til og fra, lige meget hjalp det. Så det endte med
at jeg gik ind i selv XP hvor man også kan slå cleartype til og fra eller
retter sagt.:

Der flere muligheder.....man kan trykke standard eller cleartype og som
rosinen i pølseenden et flueben oven over således at man slet ikke kan
vælge.

Da jeg fjernede det flueben hjalp det.

Mystisk, mærkeligt.

Men du fik da sat så meget igang at jeg alligevel fik klaret det, tak for
det!

Mvh.
Lars