Router og DSL-forbindelse
Fra : ChopStix

Dato : 17-07-01 11:13

Hejsa alle,

Er der en teknisk person som kan fortælle hvorvidt man kan benytte en Cisco
2501 til DSL-forbindelser?

Ken Holm

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-07-01 11:32

"ChopStix" <gob@fusk.dk> wrote in message
> Er der en teknisk person som kan fortælle hvorvidt man kan benytte en
Cisco
> 2501 til DSL-forbindelser?

Det kan du ikke.

--
Bjarke Andersen

Fra : ChopStix

Dato : 17-07-01 12:08

Hej Bjarne,

mange tak for svaret.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 17-07-01 14:10

On Tue, 17 Jul 2001 12:31:50 +0200, Bjarke Andersen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl
<3b541368$0$363$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>"ChopStix" <gob@fusk.dk> wrote in message
>Cisco
>
>Det kan du ikke.

- fordi den såvidt jeg husker kun har en ethernetport, og 1 eller 2
serielle (V.35?) porte.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 21-07-01 22:48

On Tue, 17 Jul 2001 15:10:17 +0200, Svend Erik Jensen wrote:
>On Tue, 17 Jul 2001 12:31:50 +0200, Bjarke Andersen wrote in
>dk.edb.internet.udbydere.xdsl

>- fordi den såvidt jeg husker kun har en ethernetport, og 1 eller 2
>serielle (V.35?) porte.

Korrekt, 1 ethernet og 2 serielle, som kan være v35, x21, etc.
afhænig af hvilket kabel du sætter på.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer