Link til news i Agent 3.3
Fra : Lars E. P.

Dato : 02-04-08 08:20

Vedr. Agent 3.3

Når jeg i et indlæg ser et link som dette:

forventede jeg at den pågældende gruppe automatisk ville blive åbnet
når jeg klikker på linket. Der sker imidlertid absolut intet.

Er der nogen der ved hvorfor?

Hilsen Lars

Fra : Volger Garfield

Dato : 02-04-08 12:41

On Wed, 02 Apr 2008 09:19:40 +0200, Lars E. P.
<nyheder@SLETplakaten.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvorfor?

Nok fordi du skal dobbeltklikke

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 02-04-08 12:43

On Wed, 02 Apr 2008 11:40:38 GMT, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Nok fordi du skal dobbeltklikke

Næh - Det var det ikke (Det var vist noget andet jeg tænkte på?)
Hmmm...

Volger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-08 13:34

Lars E. P. skrev:

> Vedr. Agent 3.3

> Når jeg i et indlæg ser et link som dette:

> forventede jeg at den pågældende gruppe automatisk ville blive åbnet
> når jeg klikker på linket. Der sker imidlertid absolut intet.

Det samme er tilfældet med Agent 4.2.

> Er der nogen der ved hvorfor?

Ja, det ved jeg af erfaring:

Når programmørerne som nu ejer Agent, trænger til nogle
lommepenge, så indkorporerer de et par ubetydelige features fra
den righoldige liste som brugerne gennem årene har forsynet dem
med af gode ideer. Derefter ødelægger de et par vigtige
funktioner som har virket uden problemer i årevis, og så lægger
de nogle lidt grimmere farver på i stedet for de gamle. Derefter
udgiver de det som en opgradering som koster penge.

Det er åbenbart gået ud over aktiveringen af links.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-04-08 13:14

Jeg skrev:

>med af gode ideer. Derefter ødelægger de et par vigtige
>funktioner som har virket uden problemer i årevis

Jeg har gennemprøvet samtylige muligheder for opsætninger af
håndteringen af news-links og enkelt-/dobbeltklik samt launch i
Agent 4.2. Det er helt umuligt at få dit eksempel til at virke.

Nu har jeg opgraderet til version 1.93 hvor der ikke er sådan et
problem.

--
Bertel

Fra : Lars E. P.

Dato : 03-04-08 14:25

Thu, 03 Apr 2008 14:13:54 +0200, skrev Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> :

> [...]
>Agent 4.2. Det er helt umuligt at få dit eksempel til at virke.
>
>Nu har jeg opgraderet til version 1.93 hvor der ikke er sådan et

Jeg har også prøvet alt og med samme resultat.

Hilsen Lars