Inventor
Fra : Lars

Dato : 17-07-01 10:47

Hej

Jeg har problemer Inventor, jeg ikke kan se konturen af et emne, det flylder
bare sammen
f.eks hvis jeg tegner en plade med et par flange på, kan jeg kun se en
kasse, og det kan jeg jo
ikke bruge til noget, er det evt. noget med indstilling af Display ????
på forhånd tak.

Mvh
Lars

Fra : Peter

Dato : 17-07-01 11:52

Det ville hjælpe gevaldigt at vide lidt om din opsætning;
CPU?
RAM?
Grafikkort?
OS version / SP's?
Inventor version?

Opfylder din maskine kravene?

Personligt ville jeg ikke undre mig længere, hvis nedenstående IKKE er
opfyldt:

Pentium III, en Xeon eller en AMD Athlon Thunderbird processor.
Allermindst 256 MB RAM - hellere 512 MB eller mere.
En swapfil på en GB eller mere.
Et "rigtigt" CAD-grafikkort med god OpenGL support (ikke et "spillekort").
Win NT4.0 SP6a, eller Win 2000 SP1 eller SP2.

Jeg vil absolut ikke selv kalde mig ekspert på Inventor, men har fulgt en
del med i Autodesk's NG, og der er mange der taler om meget større
assemblies end det du nævner, uden at det giver anledning til problemer.

Kig evt. i nyhedsgruppen "autodesk.inventor.support" på
"discussion.sutodesk.com".

Se evt. også Autodesks sider med testede / certificerede grafikkort til
Inventor:

http://www3.autodesk.com/adsk/files/582875_TestedCards4-18.pdf

http://www3.autodesk.com/adsk/files/583712_CertifiedCards4-18.pdf

Peter

Fra : Peter

Dato : 17-07-01 11:55

Der skulle stå Athlon ELLER Thunderbird processor!
En Pentium IV virker sikkert også OK - bare langsommere end en Pentium III
ved samme clockfrekvens - og endnu langsommere end en Athlon / Thunderbird
ved samme clockfrekvens. Ked af at sige det, men sådan er det!

Peter

Fra : Leif

Dato : 20-07-01 20:57

Hej Lars

Jeg har haft samme problem med dette hardware:
AMD Athlon Thunderbird 800MHz, 512 MB Ram, swapfil på en GB.
ASUS 7700 64MB Ram grafikkort. Og Win 2000 SP2.

Forsøgte med alle nye drivere uden held og også i "discussion.autodesk.com"
under Inventor ng'en uden held.

Løste det med hjælp fra en forhandler i Vejle, Techsolution, Att. Lars
Sandberg, der som regel følger med i denne ng. Han sendte filen
R4SP1fixer.exe og
alt blev godt igen. Jeg sender den straks herefter i dk.binaer. Søg efter
filens navn.

PS: "Kassen" opstod også bare med en part oprettet og altid efter en
"extrude". Yderligere mere blev alle dialog-boksene's baggrundsfarve den
samme som
Inventors - så forsvandt de ligesom bagved emnet.

Mvh
Leif