Nyhedsgrupper hos Comx?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 01-04-08 19:45

Nogen der ved om news.comxnet.dk er nede?

// Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-04-08 06:11

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Nogen der ved om news.comxnet.dk er nede?

502 Permission Denied - Permission Denied - TELE2 news server (Typhoon
v2.1.1.363)

Nu er jeg så ikke hos Tele2/ComX men serveren er da i live.

--
Bjarke Andersen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 02-04-08 07:06

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> v2.1.1.363)
>
> Nu er jeg så ikke hos Tele2/ComX men serveren er da i live.

Ja, det ser ud til at der er liv i den igen, men alle grupperne er bare
tomme nu

// Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-04-08 07:44

> Ja, det ser ud til at der er liv i den igen, men alle grupperne er bare
> tomme nu

Prøv at nulstille indeks af indlæg.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kert Rats

Dato : 06-04-08 17:06

> "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Prøv at nulstille indeks af indlæg.

Jeg er kunde hos TELE2, der er overtaget af Cybercity. Derfor prøvede jeg,
da news.tele2.dk var nede, at koble op på news.cybercity.dk - og det
virkede.

Venligst

Kert Rats