X-Fi til Z-5400 digitalt?
Fra : Sven

Dato : 01-04-08 15:53

Davs!
Jeg har et Creative X-Fi lydkort og et Logitech Z5400 5.1 højttalersæt. Lige
pt er det analogt forbundet, da Creatives lydkort ikke har standard Optisk
eller Coax ud.
Findes der et kabel så jeg kan forbinde højttalerkontrollen digitalt med
X-Fi kortet?

Sven

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 01-04-08 22:21

Sven wrote:
> [...]
> eller Coax ud.
> Findes der et kabel så jeg kan forbinde højttalerkontrollen digitalt med

Jeg kender ikke dit specifikke kort eller højttalersystem, men har god
erfaring med AV-Connection (http://av-connection.dk/) - der er mange
kabler, gode oversigter og forklaringer og de er også gode til at svare
på spørgsmål - så hvis websitet ikke lige kan løse dit problem, så prøv
at skrive til dem!

/Tommy

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-04-08 16:00

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i meddelelsen
> [...]
> Optisk eller Coax ud.
> Findes der et kabel så jeg kan forbinde højttalerkontrollen digitalt med

Denne måske http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=373883

Mogens

Fra : Anders Ecklon

Dato : 02-04-08 16:11

"Sven" <nogen@med.ca> wrote in message
> Findes der et kabel så jeg kan forbinde højttalerkontrollen digitalt med
> X-Fi kortet?

http://www.av-connection.dk/?PGr=433&ML=808

Mvh Anders E