usynlighedsforsøg
Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 10:47

I Kanada har man nu i et halvt år udført lovende forsøg med en
slags usynlighedsaggregat og forsøget er lovende. I nær
fremtid vil spioner og andre militærfolk kunne udstyres med en
chip i et aggregat, der straks gør det umuligt for folk at se
vedkommende.

Det rummer nye og voldsomme perspektiver, udtaler en af
initiativtagerne til månedsmagasinet "Science" i dag.

www.science.com

Fra : kk

Dato : 01-04-08 14:53

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>det umuligt for folk at se vedkommende.
>
> Det rummer nye og voldsomme perspektiver, udtaler en af initiativtagerne

1/4-08
At du selv er alternativt begavet, og minder om en der støtter på forbenene,
betyder jo ikke nødvendigvis at andre også er det.
mvh
kk

Fra : Ralph Køster

Dato : 01-04-08 14:58

Det skal lige dertil siges at man da i mange år har experimenteret med en
dragt der
er udstyret med elektronik dert gør at man på forsiden af dragten viser hvad
følere ser bag manden.
Det vil sige at manden stort set er gennemsigtig.

Nok ikke en smart dragt hvis der står en kollega bag ved der ikke har
dragten på

Hvad det er blevet til med den dragt, det ved jeg ikke....

Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 17:38

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> At du selv er alternativt begavet, og minder om en der
> støtter på forbenene,
> betyder jo ikke nødvendigvis at andre også er det.

Nu har du postet samme indlæg i alle nyhedsgrupperne - det
antyder at du ikke kan sige eller skrive andet. Det leder
tanken hen på en person hvis sproglige evner er langt under
middel, hvis humoristiske sans er ikke-eksisterende og hvis
begavelse vitterlig er alternativ.

Men hvis det rykker i underlivet hos dig at skrive det, du
gør, så for min skyld ingen alarm.

ER du sur over at du hoppede på historierne og vitterlig
klikkede på de angivne links? - Det var da synd for dig at du
er så nem!

Fra : jan Erik Hansen

Dato : 01-04-08 21:32

Wilstrup skrev:
> [...]
>
> ER du sur over at du hoppede på historierne og vitterlig
> klikkede på de angivne links? - Det var da synd for dig at du

Måske datoen på hans PC står forkert ? :)

Fra : Wilstrup

Dato : 02-04-08 16:16

"jan Erik Hansen" <jeh@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Måske datoen på hans PC står forkert ? :)

Jeg er ikke sikker på at han overhovedet kan læse datoen - og
jeg er ret sikker på at han har fået eksperthjælp til at
skrive hvad han gør

Fra : Per A. Hansen

Dato : 06-04-08 12:01

> [...]
>
> Jeg er ikke sikker på at han overhovedet kan læse datoen - og jeg er ret
> sikker på at han har fået eksperthjælp til at skrive hvad han gør

En usynlighedspind er ikke noget nyt - man skal blot have den
rigtige busk.

Per A. Hansen

Fra : Jørgen

Dato : 02-04-08 18:04