Min IP er sat i spamfilter....
Fra : Nyheder

Dato : 01-04-08 04:30

Jeg har fået et stort problem. I sidste uge fin en af mine maskiner en
eller anden virus som gjorde at den sende mails som en i hlevede....
Mit antiviruo (Norton) kunne selv med en opdatering finde noget så det
endte med at jeg geninstalerede maskinen.

Jeg ved desværre ikke hvorlænge den har stået og spammet.

Efterfølgende har jeg opdaget at jeg ikke kan sende til dem af mine
venner der har konto hos TDC samt andre får meldning om at mails fra
mig er Spam....

Jeg har kontaktet TDC der fortæller at min IP adresse er spærret via
xbl.spamhouse.drg. Jeg har prøvet at søge dette på nettet men kan ikke
finde noget hvor jeg kan ringe eller skrive til.

Jeg vil jo frygetelig gerne kunne sende mails igen til dem som jeg nu
vil skrive til.

Håber meget at der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Sten

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 01-04-08 11:56

Nyheder <1plus1er2@ofir.dk> wrote in news:e8b4b171-6b49-4809-a4d7-
5d65871b54f9@a23g2000hsc.googlegroups.com:

> [...]
> finde noget hvor jeg kan ringe eller skrive til.
>
> Jeg vil jo frygetelig gerne kunne sende mails igen til dem som jeg nu

Først og fremmest har alle de forskellige black-list systemer en
automatisk timeout. Din IP bliver "fri" igen, så snart klagerne holder op
i en vis tid. Typisk nogle få dage.

I mellemtiden:

Du kan sende mail via en af de maskiner, som din ISP tilbyder. Så ses din
IP ikke. Hos TDC hedder den mailer SVJH pasmtp.tele.dk

Mvh. NKJensen

Fra : Jesper Arning

Dato : 04-04-08 21:42

On 2008-04-01 12:55:52 +0200, Niels Kristian Jensen
<nkj@internetDYTgruppen.dk> said:

> Først og fremmest har alle de forskellige black-list systemer en
> automatisk timeout. Din IP bliver "fri" igen, så snart klagerne holder op
> i en vis tid. Typisk nogle få dage.

Det tager længre .. væsentligt længre.

> I mellemtiden:
>

> Du kan sende mail via en af de maskiner, som din ISP tilbyder. Så ses din
> IP ikke. Hos TDC hedder den mailer SVJH pasmtp.tele.dk

Det ændrer heldigvis ikke noget, mailen er stadigt "stempet" med den IP
den sendes fra ellers ville hele systemet være værdiløst.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-08 19:07

http://www.spamhaus.org/xbl/

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)