Ukendt enhed på en Fujitsu Siemens 3.4 GHZ~
Fra : sls\(2770\)

Dato : 31-03-08 21:53

Er ved at installere XP på en FS Scaleo T 340, og har installeret alle
driverne fra deres hjemmeside
http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html Serial: 3936760212
men har stadig en ukendt enhed i enhedshåndtering som driller?

Kan ikke finde ud af hvad det kan være, nogen der har en løsning på det?

Mvh Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-04-08 10:12

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> men har stadig en ukendt enhed i enhedshåndtering som driller?
>
> Kan ikke finde ud af hvad det kan være, nogen der har en løsning på det?

Prøv at søge på nettet for dens Hardware-id som hedder noget i stil med
VEN_xxxx&DEV_yyyy

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 14:34

> [...]
> men har stadig en ukendt enhed i enhedshåndtering som driller?
>
> Kan ikke finde ud af hvad det kan være, nogen der har en løsning på det?

Prøv den her side
http://driveragent.com/?PHPSESSID=kpchkqaqfqlse4nok0brk6o4s0&PHPSESSID=kpchkqaqfqlse4nok0brk6o4s0

kimila

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 01-04-08 18:39

sls(2770) wrote:
> [...]
> men har stadig en ukendt enhed i enhedshåndtering som driller?
>
> Kan ikke finde ud af hvad det kan være, nogen der har en løsning på det?

Jeg har lige bokset med en XP på en Scaleo P.
Her var det lydkortet der gav en udfordring, som jeg løste ved at hente
driverne hos bundkortproducenten (MSI i dette tilfælde).
Ved installation af driverne fortalte installationsprogrammet at den
nødvendige hardware ikke var til stede, hvorefter XP pænt fortalte at
den havde fundet ny hardware

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : sls\(2770\)

Dato : 02-04-08 21:05

Takker for hjælpen... det var noget wdm driver til grafikkortet den
manglede...

// Sid