Aldi's BlueTinum kombi TV-tuner-video konv~
Fra : Per Nielsen

Dato : 31-03-08 18:23

I Aldi's nyeste katalog har de på s. 19 ovennævnte. Er det den samme som den
her:

http://www.alexanderbandfanklub.dk/bluetinum/bluetinum.html

Hvis det er tilfældet, tror jeg alligevel jeg hopper over, selv om den nu er
nede på 100,-. Men hvis det er noget skrammel, vil jeg ikke engang give
100,- for den

Fra : Hauge

Dato : 31-03-08 18:42

Hej
Per Nielsen wrote:
> I Aldi's nyeste katalog har de på s. 19 ovennævnte.

Mit nyeste Aldi-katalog har kun 16 sider, men den er på side 14.

mvh Hauge

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-03-08 18:46

> Mit nyeste Aldi-katalog har kun 16 sider, men den er på side 14.

Jeg ved skisme da heller ikke hvor tallet 19 er kommet fra...Du har ret,
takker

Fra : Hauge

Dato : 31-03-08 19:14

Hejsa
Per Nielsen wrote:
> Jeg ved skisme da heller ikke hvor tallet 19 er kommet fra...Du har
> ret, takker

Hehe sådan er det jo..

Forøvrigt tror jeg ikke den kan være så elendig, har dog kun prøvet den
lille version uden hardware-encodning.
Deri var der et standard chipset, da BT ikke selv laver noget som helst. Så
mon ikke det også er et standard der sidder i den her "store" model?!
Jeg vil i hvert fald selv prøve at købe den. Ok købet skal nok lykkedes,
hvis de har flere..

Mvh Hauge

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-03-08 19:47

> [...]
> Så mon ikke det også er et standard der sidder i den her "store" model?!
> Jeg vil i hvert fald selv prøve at købe den. Ok købet skal nok lykkedes,

Med mindre der kommer nogle meget negative indlæg, prøver jeg den da nok
også (hvis den lokale butik har nogle på onsdag). Men en pris på 100,- gør
mig egentlig også lidt mistænkelig

Fra : Hauge

Dato : 31-03-08 20:10

Hej
Per Nielsen wrote:
> Med mindre der kommer nogle meget negative indlæg, prøver jeg den da
> nok også (hvis den lokale butik har nogle på onsdag). Men en pris på
> 100,- gør mig egentlig også lidt mistænkelig

Jeg har set dimsen til de der 400-500 kr., så det er vist bare et restlager
der skal ud.

Mvh Hauge

Fra : A. K.

Dato : 31-03-08 20:32

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
>
> Med mindre der kommer nogle meget negative indlæg, prøver jeg den da nok
> også (hvis den lokale butik har nogle på onsdag).

så vidt jeg kan se er det fra D 5-4 som er på lørdag, så jeg tror ikke lige
du skal regne med de har dem på onsdag.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-03-08 20:44

"A. K." <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> så vidt jeg kan se er det fra D 5-4 som er på lørdag, så jeg tror ikke
> lige du skal regne med de har dem på onsdag.

Arghh! Jeg tror jeg smutter tidligt under dynerne i dag...Håber læseevnen
har det bedre i morgen

Fra : Jesper Lund

Dato : 31-03-08 20:00

Per Nielsen wrote:

> Hvis det er tilfældet, tror jeg alligevel jeg hopper over, selv om den
> nu er nede på 100,-. Men hvis det er noget skrammel, vil jeg ikke engang
> give 100,- for den

For 200 kroner + forsendelse kan du få et Hauppauge WinTV Express PCI
kort, som er ganske glimrende til VHS capture (jeg har ikke brugt TV-
tuner delen).

--
Jesper Lund

Fra : Jan Erik Hansen

Dato : 31-03-08 21:13

Jesper Lund skrev:

> For 200 kroner + forsendelse kan du få et Hauppauge WinTV Express PCI
> kort, som er ganske glimrende til VHS capture (jeg har ikke brugt TV-
> tuner delen).

dvs. bruge dobbelt så mange penge på noget udstyr man ikke bruger
kontinuerligt men som alligevel sidder i maskinen og sluger strøm ? nej
vel !

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-03-08 20:45

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse
> For 200 kroner + forsendelse kan du få et Hauppauge WinTV Express PCI
> kort, som er ganske glimrende til VHS capture (jeg har ikke brugt TV-
> tuner delen).

Det kunne man selvfølgelig også overveje. Jeg tror jeg vil søge på nogle
reviews i morgen. Takker

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 03:33

On Mar 31, 9:45 pm, "Per Nielsen" <dazzle...@hotmail.com> wrote:

> Det kunne man selvfølgelig også overveje. Jeg tror jeg vil søge på nogle
> reviews i morgen. Takker

Jeg har købt den og det har endnu ikke været muligt at
finde en indstillig, der blot kan betegnes acceptabel
TV-kigning, langt mindre optagelse.

Jeg har en computer med Intel Core 2 Quad processor, så
det burde ikke være processor-kraft, der mangler.

Er der nogen, der kan få den til at virke blot rimeligt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-04-08 10:09

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg har købt den og det har endnu ikke været muligt at
>finde en indstillig, der blot kan betegnes acceptabel
>TV-kigning, langt mindre optagelse.

Godt jeg sprang over Godt nok er det kun en 100-lap, men jeg ville
alligevel levere den tilbage, om ikke andet så for lige at pointere at det
skal de lave bedre næste gang.