2x cdrom +2x harddiske
Fra : Skumbamsen

Dato : 17-07-01 10:26

har i min pc 2 stk cdrom (brænder + 52x) og 2 stk harddiske.
Mit problem er at jeg har installeret begge cdrommer på samme ide kanal, det
gør at jeg ikke kan brænde "on the fly". Når jeg flytter rundt på alle
drevene, så jeg har hd master -cdrom slave - brænder master - hd slave ,
finder bios de rigtige indstillinger, men Win Me melder fejl på secondary
ide controller. Hvad gør jeg galt?
Et andet spørgsmål er:
Der er 2 indgange til lyd fra cdrom på bundkortet (GA-5SMM), men sætter jeg
både brænder og cdrom på, (1 på hver indgang) har jeg ingen lyd
overhovedet.Ledninger er henholdsvis gnd-hvi-rød-gnd på den ene indgang og
hvid- gnd-gnd-rød på den anden indgang.
Nogen hjælp her?
på forhånd tak
Hprj@post4.tele.dk