USB-stik i D-Link DIR-655 router
Fra : -= ? =-

Dato : 29-03-08 10:22

Hej
Jeg har en D-Link DIR-655 trådløs router. Den kører fint og jeg har ingen
problemer med den.
På bagsiden er der et USB-stik. I manualen står der "bare" at man kan
konfigurere routeren gennem dette stik med en USB-memorystick.
Kan man ikke bruge stikket til andet? Jeg tænker her på f.eks. om man kan
tilslutte en ekstern USB-harddisk til den, så den vil være synlig på nettet.

BG

Fra : Hans

Dato : 29-03-08 14:56

-= ? =- wrote:
> [...]
> Kan man ikke bruge stikket til andet? Jeg tænker her på f.eks. om man
> kan tilslutte en ekstern USB-harddisk til den, så den vil være synlig
Nej - Det kan kun anvendes som beskrevet i maualen.

Hans

Dato : 29-03-08 17:24

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen
> Nej - Det kan kun anvendes som beskrevet i maualen.
>
> Hans

Ok.
Tak for hjælpen.