Banner Loader
Fra : EL-Trikker

Dato : 30-03-08 21:46

Hejsa.

Nogle der kan hjælpe med en lille kode til hvordan jeg loader et tilfældigt
banner fra et bibliotek. men samtidigt, så alle bannere bliver vist lige
mange gange, det er ok hvis filnavnene skal angives i scriptet. samtidigt
vil jeg gerne holde en smule statistik med hvilke bannere der bliver klikker
på, evt også hvormange visninger de har.. eks. bare via en txt fil eller
noget.. det er ikke et krav at scriptet er PHP

Mvh Brian

Fra : Martin

Dato : 31-03-08 12:37

EL-Trikker wrote:
> [...]
> på, evt også hvormange visninger de har.. eks. bare via en txt fil eller
> noget.. det er ikke et krav at scriptet er PHP

http://www.openx.org/phpadsnew

Der får du vidst alt hvad du vil have... plus en masse andet :)