Hvorfor er det så svært at finde typenumme~
Fra : Paul8

Dato : 30-03-08 13:58

Man skal kende det eksakte typenummer hvis man vil finde manuals eller drivere på
internet.
Det er ikke så let når man har købt en brugt ting.

På min Canon printer skal jeg vende den med bunden i vejret for at finde typenummeret .

På de fleste mobiler skal man fjerne batteriet.

På et TV skal man bagom -hvilket er højst ubekvemt hvis den vejer 40kg.

Er det noget som hardwarefabrikanterne gør med vilje ???
De synes måske man altid skal købe nyt?

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 30-03-08 15:29

Paul8 wrote:
> [...]
> 40kg.
>

> Er det noget som hardwarefabrikanterne gør med vilje ???

ja... det er en stor sammensværgelse...
hvad med at starte en interesseorganisation for at få typenummer skilte
placeret f.eks. mit på fjernsynet, computerskærmen osv.??

Rasmus

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-08 17:24

> ja... det er en stor sammensværgelse...
> hvad med at starte en interesseorganisation for at få typenummer skilte
> placeret f.eks. mit på fjernsynet, computerskærmen osv.??
>
> --
Det er altså ikke nemmere at skal forbi dig for at se type nummeret

Stef

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 30-03-08 17:48

Stefan Jacobsen wrote:
> Det er altså ikke nemmere at skal forbi dig for at se type nummeret

LOL... måske der lige skulle indsættes et d et passende sted...

Rasmus