Salg af hardware... bundkort cpu grafikkor~
Fra : [Wee]Pedro

Dato : 18-07-01 10:01

hey der ude...
Jeg har følgende til salg:
Asus socket A A7V bundkort til salg (link
http://www.asus.com.tw/products/Motherboard/socketa/a7v/index.html )
En duron 650mhz!!
En taisol den store model.. kan ikke lige husk hvad den hedder!!! men det er
den store!!!
evt. et Aopen tnt2 Ultra grafikkort hvis priser er rigtig!!
Nå men skriv en mail til mig så kan vi nok finde en rimelig pris på det..
Pedro
Pedro@pc-mods.dk

Fra : Deaster

Dato : 17-07-01 10:05

"[Wee]Pedro" <pedro@pc-mods.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. et Aopen tnt2 Ultra grafikkort hvis priser er rigtig!!
> Nå men skriv en mail til mig så kan vi nok finde en rimelig pris på det..

Øhhhh nå, gider du godt smutte en tur over i markedsgrupperne, og en tur
forbi www.usetnet.dk nu når du er i gang, så finder du ret hurtigt ud af at
dit indlæg er totalt fejlplaceret.

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : apollo14

Dato : 17-07-01 18:01

-snip- en masse ting som er ca 1 dag foran. STIL DIT UR

Fra : Devast8or

Dato : 17-07-01 20:00

Du er både OT og i fremtiden..............*PLONK*

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Hauge

Dato : 17-07-01 20:13

Hejsa

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
> Du er både OT og i fremtiden..............*PLONK*

Ja inden du/i prøver at vejlede, så lær selv at skrive i grupperne.
Og så fortæl manden hvor han evt. skal sende sine indlæg, istedet for at
"plonke" folk.

Prøv evt. at tage en tur omkring disse to links.
http://usenet.dk/netikette/quote.html
http://usenet.dk/netikette/vejledforklar.html

Mvh Hauge

Fra : Devast8or

Dato : 18-07-01 00:45

Quotingen har du ret i, der skulle jeg have snippet lidt, men top posting må
du leve med, medmindre du kan fortælle mig hvordan jeg få OE til at sætte
min sig i bunden istedet for i toppen.
Med henyn til at henvise til en anden gruppe: hvis han finde ud af at skriv
'edb' eller 'hardware', så må han vel også kunne finde ud af at skrive
'salg' eller 'marked'.

Devast8or

--
Spamfilter activated