PHP Redirect med forsinkele
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 29-03-08 22:42

Hej Gruppe

Jeg har brug for et PHP-script der kan stille brugeren videre til en anden
side, efter f.eks. 8 sec. Er er en venlig sjæl der kan hjælpe med dette?

På forhånd tak.

Paw J

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-03-08 22:50

Paw Jeppesen skrev:

> Jeg har brug for et PHP-script der kan stille brugeren videre til en anden
> side, efter f.eks. 8 sec. Er er en venlig sjæl der kan hjælpe med dette?

Det kan måske klares med ren HTML:

Udskift blot min hjemmeside med den du skal bruge, og
sæt så linjen ind i head-sektionen på hjemmesiden.

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 29-03-08 23:47

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det kan måske klares med ren HTML:

Man kan også sende samme header med PHP

header('Refresh: 3; url=index.html');

SKAL stå i den rækkefølge, og 3 = sekunder

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 30-03-08 13:51

Tak for hjælpen

Paw J

Fra : Arne Feldborg

Dato : 29-03-08 23:13

"Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev Sat, 29 Mar 2008
22:42:05 +0100

>Jeg har brug for et PHP-script der kan stille brugeren videre til en anden
>side, efter f.eks. 8 sec. Er er en venlig sjæl der kan hjælpe med dette?

Hvis det skal være i php kan du vel bruge noget i den her stil:

sleep(8);
header('Location: http://www.example.com/');

Forudsætter dog, at der ikke er skrevet noget ud på den aktuelle side.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/