Eksportere adressebog i Outlook
Fra : Jørgen

Dato : 29-03-08 17:05

Hej

På min hjemme-pc har jeg Office XP, med Outlook, som jeg bruger dagligt.

På en lidt ældre bærbar har jeg Office 2003.

Det er ikke lykkedes for mig (nemt) at eksportere/kopiere/flytte !!!
min adressebog/kontakter fra XP-maskinen så jeg kan bruge adresserne på
begge maskiner.

Er der nogen her, der har et godt råd ?

mvh Jørgen Carlsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-03-08 20:57

"Jørgen" <jcarl@biograf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er ikke lykkedes for mig (nemt) at eksportere/kopiere/flytte !!!
> min adressebog/kontakter fra XP-maskinen så jeg kan bruge adresserne på

Det ville være rart, hvis du beskrev, hvad du havde prøvet, så var vi fri
for at foreslå disse muligheder. Har du f.eks. prøvet at eksportere til en
kommasepareret fil? Det er ofte det bedste, da denne form for fil ikke er
afhængig af versionsnr. og kan direkte importeres i andre programmer, som
understøtter denne form for filer.

Kurt